כשיצאה המונדיאו ב-2007 היא הפכה כמעט מיידית לאחת ממובילות הקטגוריה. הסיבות היו רבות – ממדים מגודלים המאפשרים מרווח פנים יוצא דופן, איכות פנים מעולה, רמת אבזור גבוהה בכל הגרסאות, נוחות נסיעה מצוינת ויכולת דינמית טובה מאוד. המנועים ותיבות ההילוכים, גם אם לא היו המילה האחרונה, בפירוש הרשימו בזמינות כוח ובחלקות, אבל מתיחת הפנים ב-2010 אמורה לספק שיפור ניכר גם בסעיף זה, עם מנועי טורבו חדשים ותיבה רובוטית כפולת מצמדים – רק שגרסה זו עדיין לא הגיעה ארצה... מה שכן נמכר כאן הוא גרסת ההאצ'בק המעט קצרה מהסדאן, וכן הסטיישן הנאה והשימושית
איכות ; מרווח ; אבזור ; נוחות ; התנהגות
צריכת דלק וביצועים יחסיים במנוע בנזין
כן כן, מהמשפחתיות הגדולות הטובות ביותר בשוק...
ארבעת המשפחתיות הגדולות האירופאיות הללו חולקות לא מעט נקודות משותפות בדרך לכיסו של הלקוח האמיד. מי הטובה ביותר? מגזין הגה יצא לברר.
מתיחת הפנים של המונדיאו נחשפה בתערוכת הרכב של מוסקבה שמתקיימת בימים אלו ממש. על הפרק – מנועים חדשים, תיבת הילוכים כפולת מצמדים ושלל מערכות אלקטרוניות.