רובר MG ZT היא למעשה גרסת הספורט-אלגנט הפחות מוכרת של הרובר 75 הטיפה יותר מוכרת. בשנת 2001 החליטה רובר להגדיל את היקפי המכירות שלה על ידי הצגה של גרסאות ספורטיביות יוקרתיות לרכבים שהיא כבר ייצרה. ה-ZT מתבססת בכבדות על מכלולי ה-75 אבל מציעה פגוש קדמי שונה, חישוקים שונים, דש-בורד חדש ומושבים חדשים. אלו הפכו את ה-ZT למכונית נאה למדי, עם עיצוב שהוא גם ספורטיבי אבל גם אלגנטי - בדיוק מה שהמכונית הזאת מנסה להיות. הבעיה מתחילה במנוע ובמתלים של רובר MG ZT. המנוע נלקח ישירות מה-75 - בנזין V6 בנפח 2.5 ליטרים. וכמו ב-75 הוא לא אמין במיוחד ולא חזק במיוחד. המתלים של ה-ZT כוילו מחדש לטובת התנהגות כביש ספורטיבית יותר. זה הצליח להם וה-ZT אכן ספורטיבית יותר באופיה מה-75, אבל זה גם לא הצליח להם. כי נוחות הנסיעה במכונית נפגעה משמעותית, וזה פקטור חשוב למי שקונה מכונית מנהלים גדולה. בסופו של דבר שיווקה של המכונית בישראל הופסק לאחר פחות משנתיים ורובר פשטה את הרגל ונמכרה לסינים. מעט מאוד מכוניות מדגם זה עלו לכביש בישראל ואם מצאתם אחת יכול להיות ששווה לכם לשמור אותה. לא בגלל שהיא מוצלחת, אלא רק בגלל שהיא נדירה;
עיצוב; תא נוסעים;
מנוע; מתלים;
עוד מוצר לא בשל מבית רובר הבריטית;