ג'יפ רנגלר הוא אייקון עד כדי כך, שכאשר אומרים ג'יפ כמעט לכל אחד מצטיירת בראש תמונה בדמותו. העיצוב שלו, שכמעט ולא השתנה במשך עשרות שנים, עדיין מזוהה מאוד עם המותג ומעלה לחלוחית בעיניהם של ג'יפאים מסוקסים. וככלי נאמן למסורת הוא לא מאכזב עם יכולות השטח מכל סוגיו (במיוחד בגרסת הרוביקון). אך השינוי המשמעותי ביותר בדור הנוכחי נוגע דווקא יותר ליכולות הכביש של הרנגלר, אמנם הוא עדיין מבוסס שלדת סולם וכולל שני סרנים חיים (דנה 44). אך בזכות האפשרות לשילוב הנעה כפולה בנסיעת כביש, האחיזה והתנהגות הכביש טובות משמעותית מבעבר. גם יחידת ההנעה הנוכחית הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, הופכת אותו לכלי שפוי יותר לשימוש יומיומי.
יכולת שטח, נוחות נסיעה.
איכות חומרים, רמת בטיחות ירודה.
יחיד מסוגו.
ג'יפ ערכה אירוע שטח קשוח ללקוחותיה, והזמינה אותנו לטעום מהרנגלר והגרנד צ'רוקי. לא באמת נראה לכם שסירבנו, נכון?