הדור השני של יונדאי i20 מציע שיפור משמעותי לעומת קודמו כמעט בכל פרמטר אפשרי. מדובר במכונית גדולה יותר (בסיס גלגלים 257 ס"מ), בעלת תא נוסעים מרווח ותא מטען בנפח סביר (301 ליטר). במסגרת מתיחת הפנים של הדגם, עברה ה-i20 שינוי עיצובי קל, שכולל פגושים חדשים ויחידות תאורה עדכניות. אך השינוי המשמעותי ביותר שוכן מתחת למכסה המנוע. יחידת ההנעה המיושנת (1.4 ל' אוט' 4 הילוכים) הוחלפה ביחידת הנעה חדשה לחלוטין שכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר, אשר משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. בנוסף לכך קיבלה ה-i20 גם חבילת מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות.
אבזור,יחידת הנעה מודרנית.
נוחות נסיעה, איכות חומרים.
הסופרמיני של יונדאי חזרה למשחק.
על פניו, יונדאי i20 עברה מתיחת פנים קטנטונת שבקושי מצדיקה אייטם, שלא לומר מבחן שלם. בפועל, היא מצליחה להפיק את אחד הטוויסטים הכי גדולים בעלילת עולם הרכב בשנים האחרונות
יונדאי ישראל פותחת את 2019 בסערה, משיקה i20 וטוסון מחודשות, סנטה פה חדשה ומבטיחה לא פחות מחמישה דגמים חדשים להמשך השנה