יגואר E-פייס הוא אחיו הקטן של ה-F-פייס, מדובר ברכב הפנאי השני שהציגה יגואר, והוא הנציג שלה בקטגוריית הג'יפונים הבינוניים. ה-E-פייס מתחרה ברכבים דוגמת במוו X1 ומרצדס GLA, אם כי מחירו ההתחלתי יקר מהם. ה-E-פייס מציע עיצוב עגלגל ייחודי וחמוד למראה, אשר מקנה לו מראה קטן וקליל מכפי שהוא באמת. תא הנוסעים של ה-E-פייס מציע מרווח טוב מלפנים ומאחור, לצד איכות חומרים טובה, אם כי לא לגמרי ברמת המתחרים. ה-E-פייס מוצע בישראל עם יחידת הנעה אחת, חזקה משל גרסאות הבסיס של המתחרים עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר (250 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים.
יחידת הנעה, עיצוב, מערכות בטיחות.
אבזור, מחיר.
ג'יפון פרימיום חביב, אך יקר.
ה-E-Pace של יגואר מנסה לפרוץ דרך חדשה עבור המותג, עם פניה מובהקת לקהל, איך לומר... פחות מאצ'ואיסטי. האם הוא מצליח להתנער מהתדמית הספורטיבית והאם הוא מצדיק את המחיר הגבוה?