לקסוס IS מגיעה ארצה בגרסת ה-IS300h ההיברידית בלבד. מדובר בגרסה שלוקחת את מערכת ההנעה ההיברידית של קבוצת טויוטה למקסימום ומציגה צריכת דלק מצוינת לצד ביצועים נאים, והכל מתבצע בצורה כמעט שקופה לנהג. העיצוב החיצוני מרשים ותא הנוסעים איכותי ונעים מאוד לשהייה. הכל בסדר, רק שממכונית כמו לקסוס IS החדשה ציפינו לקצת יותר פלפל בנהיגה, משהו שיצדיק את מערכת ההנעה האחורית שלה או את העיצוב החיצוני המרשים. אם פלפל והתנהגות כביש לא חסרים לכם במיוחד בחיים, תמצאו כאן מכונית טובה, איכותית ומרשימה. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם עוצבה החזית מחדש עם יחידות תאורה חדשות וגריל חדש, ונוספו גם מערכות בטיחות אקטיביות לכלל רמות הגימור.
עיצוב, איכות חומרים.
יחידת הנעה היברידית בלבד, התנהגות כביש.
מנהלים פרימיום למי שמחפש איכות וחסכון.
לקסוס IS החדשה נוחתת בישראל עם מחיר התחלתי של 280,000 ₪ והיא אמנם לא חדשה לגמרי, אבל לא מאוד רחוקה מזה