מיצובישי ASX הוא רכב פנאי בינוני הממוצב מתחת ואאוטלנדר ומתחרה בקיה ספורטאז, יונדאי טוסון, פיג'ו 3008 וכו'. ה-ASX מציע תא נוסעים עם מרווח ממוצע לקטגוריה יחד עם תא מטען מעט קטן (393 ליטר). התחושה הכללית בתוך התא מעט קודרת ומיושנת ומסגירה את גילו של ה-ASX. ה-ASX מוצע בישראל עם מנוע בנזין בנפח 2 ליטר המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומספק ביצועים סבירים אך לא מעבר.
מערכות בטיחות, אבזור.
תחושה מישנת, תא מטען קטן.
קרוסאובר שאיחר את המועד
מיצובישי ASX חוגג 9 שנות ייצור ומתיחת פנים רביעים. לקחנו אותו כדי לבדוק מה המחיר שגובה הוותק שלו, ומה – אם בכלל – הם דווקא היתרונות של המתכון הזה
מיצובישי ASX המחודש, שנראה כאילו עבר רק שדרוג עיצובי פשוט, כולל בחובו גם כמה שינויים טכניים משמעותיים, ובשורה למשתמשי מערכת ה-Connected של כלמוביל
7 שנים אחרי תחילת שיווקו, מיצובישי ASX מגיע סוף סוף לישראל ולמבחן תחת עינו הבוחנת של איתמר. אליו הצטרף גם האח הגדול והארוך. של ה-ASX, לא של איתמר
שבע שנים אחרי שהוצג לראשונה מיצובישי ASX נוחת בישראל במחיר שיתחיל ב-133,000 ₪