מכונית הקופה הספורטיבית של סובארו, ה-BRZ פותחה בשיתוף פעולה עם טויוטה והיא למעשה אחות תאומה של טויוטה GT-86. המפרט הטכני כולל מנוע בוקסר בנפח של 2 ליטרים בהספק גבוה יחסית של 200 כוחות סוס, שמשודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רגילה. הביצועים נאים מאוד אך לא מטורפים או מוטרפים בשום קנה מידה. הדגש אצל סובארו BRZ הוא על התנהגות הכביש הטובה, שביחד עם מערכת ההנעה האחורית יוצרים מכונית נהיגה שפשוט כיף לנהוג בה. כל כך כיף, שקשה לשים לב שמדובר במכונית מאוד לא פרקטית וגם לא כל כך זולה. המושב האחורי, למשל, סימלי מאוד בגודלו ויוכל אולי לאכלס כלב שיצו או שניים, וגם איכות החומרים בה לא מרשימה במיוחד. ועוד לא הזכרנו את תא ה(אין) מטען. במסגרת מתיחת הפנים, עברה ה-BRZ מספר שינויים עיצוביים בעיצוב החיצוני עם פגושים ויחידות תאורה חדשות, ובתוך תא הנוסעים עם מערכת מולטימדיה חדשה ולוח מחוונים משודרג.
התנהגות כביש, בידוד רעשים.
איכות חומרים, שימושיות.
ספורטיבית ממוקדת ומהנה למדי.
שתי מכוניות ספורט חלשות, פשוטות, טהורות ואו-כה-מהנות. מי מהן היא מכונת הנהיגה הטובה יותר?
504L לקח את ה-BRZ למבחן דרכים וחזר עם תובנות על ריקודים, דיקטטורים, גוגל ורבין בפורד קאפרי.