הדור הרביעי של סובארו פורסטר שומר על נקודות החוזקה של קודמיו. עדיין מדובר ברכב פנאי-שטח גדול ומרווח שבניגוד למקובל בקטגוריה יכול גם להציע יכולת שטח של ממש. מערכת הנעה כפולה מוצעת כסטנדרט בכל הדגמים, כאשר בדגמי ה-X ו-XS קיימת גם מערכת הנעה כפולה מתקדמת יותר בשם X-mode המציעה בחירה בין כמה מצבי הפעלה. אך אל דאגה, גם בדגמי הבסיס ללא ה-X-mode מדובר ברכב עביר למדי עם יכולות שטח מרשימות מאוד. היצע המנועים כולל את מנוע ה-2.0 ליטרים בנזין בוקסר המוכר של סובארו, כרגיל בשידוך לגיר אוטומטי-רציף. יש גם אופציה לגיר ידני, אך מעטים בוחרים בה. גרסת הטורבו של סובארו פורסטר, גרסת ה-XT, כוללת גרסה מוגדשת של אותו מנוע 2.0 ליטרים בהספק מרבי של 240 כוחות סוס. גרסאות הבסיס מספקות ביצועים סבירים למדי אך לא מרטטים, לצד צריכת דלק מפתיעה לטובה. גרסת ה-XT, לעומת זאת, היא טיל בליסטי מרשים למדי ביכולותיו. קצת חבל שאיכות החומרים בתא הנוסעים עדיין לא מספיק גבוהה וגם המחיר אינו מהנמוכים בקטגוריה. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם, עודכן עיצובם של הפגוש הקדמי ויחידות התאורה מלפנים ומאחור, ואיכות החומרים בתא הנוסעים שופרה במעט.
יכולת שטח, ביצועים בטורבו.
אבזור, איכות חומרים.
קרוסאובר עם יכולת שטח.
: מדהים. נוח מאוד בכביש ובשטח. חסכוני יחסית לג'יפון. תת דגם:2.0 X
המלצה -מומלץ מאוד לאיש עסקים שנוסע הרבה ביום יומיום. ומטייל עם המשפחה בשטח בחופשות.
לחיוב - נוחות. אמינות. סחירות. חסכוני.
לשלילה - רכב יקר. חלפים יקרים. אבל שווה את זה.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סובארו פורסטר