הדור הנוכחי של סיטרואן C4 פיקאסו מציג כמו קודמו עיצוב נאה ומודרני למדי. העיצוב המודרני ממשיך גם אל תא הנוסעים, שם מקבל הפיקאסו עיצוב ייחודי למדי כמיטב מסורת דגמי הפיקאסו וסיטרואן. לוח השעונים הגדול ממוקם במרכז ולא מאחורי ההגה, ידית ההילוכים קטנה ונמצאת מאחורי ההגה ואפילו כפתורי המזגן נעלמו. השליטה על הטמפרטורה מתבצעת דרך מסך המגע הצבעוני. הביצוע מעט בעייתי בכל מה שקשור להנדסת אנוש ובהחלט דורש הסתגלות. חידוש נוסף מסתתר מתחת למכסה המנוע, שם מקבל סיטרואן C4 פיקאסו מנוע טורבו-דיזל מודרני וחסכוני להפליא שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית. הביצועים טובים בסך הכל וצריכת הדלק מעולה, אבל בידוד הרעשים מעט בעייתי ולוקה בחסר. נוחות הנסיעה טובה וכך גם מרווח הפנים, למעט בשורה השלישית שמיועדת בעיקר לילדים קטנים.
נוחות נסיעה, צריכת דלק בדיזל, שימושיות.
בידוד רעשים, הנדסת אנוש.
מוביל נוסעים ייחודי.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיטרואן C4 גרנד פיקאסומחליף הגראנד פיקאסו נוחת בישראל עם שינוי בעיקר בשם ותוספת גרסת 1.2 טורבו בנזין. המחיר: החל מ-150,000 ₪
אחרי שעבר על דגמי פיג'ו, יואב מתחיל סובב מותג אצל האחות. הראשונה בתור - סיטרואן פיקאסו
כמעט כל שוק רכבי ה-7 מושבים הולך לכיוון ג'יפונים, סיטרואן C4 גרנד פיקאסו, לא. רעיון טוב?