האטקה הוא הנציג של סיאט בקטגוריית הג'יפונים הקומפקטיים ומתחרה בקיה ספורטאז, יונדאי טוסון, ניסן קשקאי וכו'. האטקה מציע עיצוב פנימי וחיצוני אשר דומה מאוד למשפחתית של סיאט-הלאון, ולמעשה נוצר הרושם שמדובר בסוג של גרסה מוגבהת שלה. האטקה מציע תא נוסעים מרווח, יחד עם תא מטען מכובד בנפח 510 ליטרים. בישראל מוצע האטקה עם יחידת הנעה אחת בלבד-מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר המשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים והנעה קדמית.
מרווח, ביצועים.
דלות בגרסת הכניסה, אחריות קצרה, מרגיש כמו משפחתית "רגילה".
ג'יפון זריז אך חסר ייחוד.
סיאט אטקה מתוחת הפנים נוחתת בישראל ומקבל בטיחות אקטיבית משופרת, עיצוב מעודכן, רמת גימור חדשה ומחיר שיתחיל ב-144,000 ₪
הקרוסאובר הספורטיבי של סיאט נוחת בישראל ותופס מקום כאפשרות הכי זולה להגיע ל-100 קמ"ש תוך פחות מ-5 שניות
סיאט אטקה משתדרגת עם מערכות בטיחות נוספות והוזלה במחירים. והמובילאיי? עדיין נמצא
סיאט משיקה גרסת FR לג'יפון שלה. עם אבזור ספורטיבי ומנוע חדש
סיאט אטקה לוקח את הידע של הקונצרן על ג'יפונים, ויוצק אותו לתבנית סיאטית של עיצוב צעיר והתנהגות ספורטיבית.
האטקה, רכב פנאי ראשון לסיאט יתחרה בסגמנט הג'יפונים ההולך וגדל כאשר באמתחתו ביצועים מצוינים, אבזור נאה בדגמי הבסיס ועשיר ברמות הגימור הגבוהות. המחיר – החל מ-140 אלף שקלים
הרעב העולמי לג'יפונים וקרוסאוברים הוא כבר מזמן לא עניין של שווקים מסויימים, אלא כיוון ברור אליו הולכת כל תעשיית הרכב, עם האטקה סיאט תנסה לשדרג את מעמדה ולהציב מתחרה בסגמנט המבוקש ביותר. שלומי צרפתי נהג וחזר לספר עליו