קיה נירו הוא ג'יפון היברידי משפחתי. מידותיו החיצוניות של הנירו מעט קטנות יותר מהספורטאז' ואילו בסיס הגלגלים שלו גדול יותר ב-3 ס"מ עם 270 ס"מ בסה"כ, כך שהוא מציע תא נוסעים מרווח דיו. גם תא המטען בנירו שימושי ומספק בעבור משפחה עם נפח של 401 ליטרים (324 ליטרים ב-PHEV). הנירו מוצע בישראל עם שתי יחידות הנעה היברידיות, האחת רגילה והשניה נטענת, שתיהן כוללות מנוע בנזין 1.6 ליטר המשולב עם מנוע חשמלי ומשודך לגיר רובוטי כפול מצמד עם 6 הילוכים. כאשר הגרסה הנטענת מציעה טווח נסיעה חשמלי של כ-58 ק"מ ללא שימוש בבנזין. בנוסף לכך מצויד הנירו גם בחבילת מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות מקיפה כסטנדרט.
צריכת דלק, מערכות בטיחות אקטיביות, מרווח פנים.
ביצועים, בידוד רעשים.
ג'יפון מוצלח המשלב שימושיות לצד חיסכון בדלק.
itaysamurai מסכם שנתיים עם קיה נירו. על החוקים עליהם הוא עבר, הסיבות להחלטה ועלויות האחזקה
58 ק"מ על חשמל, טעינה משקע, אבזור מעט עשיר יותר ומחיר של 155,000 ₪. קיה נירו מקבל גרסת פלאג-אין
"חכם לא נכנס לצרה שפיקח יוכל לצאת ממנה" - אלה המכוניות שמציעות הכי הרבה מערכות בטיחות אקטיביות עד 200,000 ₪
יניב הצטרף להשקה המקומית של קיה נירו, הקרוסאובר ההיברידי הראשון של קיה, שמכניס תדמית ירוקה לסגמנט החם של התעשיה
טלקאר, יבואנית קיה לישראל הכריזה על תחילת השיווק של נירו - הקרוסאובר ההיברידי הראשון של קיה. עיצוב בולט, מנוע חסכוני, רמת אבזור גבוהה ומחיר מפתיע של 137 אלף שקלים בלבד. להיט בטוח?