מתיחת הפנים של סיטרואן C4 אולי לא נראית כמו מי יודע מה שינוי, והיא באמת לא מי יודע מה שינתה דברים במבט ראשון, אבל מתחת לפני השטח יש כמה דברים משמעותיים מאוד. הראשון הוא מנוע 1.2 ליטר טורבו המפיק 130 כ"ס. ממש כמו בפיג'ו 308. הדבר השני הוא תיבת הילוכים - אוטומטית "טיפשה" עם שישה הילוכים, שמחליפה את תיבת ההילוכים שחשבה שהיא חכמה מהדגם שלפני מתיחת הפנים. המנוע והתיבה הם בין הטובים ביותר שניתן למצוא כיום בקטגוריה. המנוע חזק וגמיש, והתיבה זריזה וחלקה. בפיג'ו 308. פה המצב קצת שונה ופעולת המנוע מחוספסת מאוד בסל"ד נמוך, אך התיבה טובה באותה מידה. חוץ מהמנוע והתיבה, סיטרואן שיפרה גם את תא הנוסעים. איכות החומרים שופרה והיא כעת אחת הטובות אם לא הטובה ביותר בקטגוריה. מערכת המולטמדיה קיבלה מסך גדל יותר עם אפשרויות מגוונות יותר וחלק מהכפתורים נעלמו ועברו להיות תפריטים במערכת. המרווח בתא הנוסעים של סיטרואן C4 מתוחת הפנים לא רע, אבל גם לא מאוד טוב. תא המטען גדול מספיק ונוח מאוד הודות לשפת ההטענה נמוכה מאוד ודלת חמישית גדולה. מתיחת הפנים של סיטרואן C4 לשנת 2015 היא מכונית דומה מאוד לפיג'ו 308, למרות השימוש בפלטפורמה ישנה יותר. היא פחות מלוטשת, פחות חסכונית, אבל יותר נוחה ולא פחות איכותית.
נוחות נסיעה, מנוע ותיבת הילוכים, איכות חומרים
פעולת המנוע בסל"ד נמוך, חוסר ליטוש כללי
כמו פיג'ו 308, רק קצת פחות טובה
אחרי שני דורות וכעשור וחצי, סיטרואן מודיעה על הפסקה זמנית בייצור ה-C4 המשפחתית. הקקטוס יישאר לייצג את היצרנית בקטגוריה
נתנו לעשרה מחברי הפורום הוותיקים לנהוג בסיטרואן C4 החדשה. מה הם חשבו עליה? כל התשובות בפנים.
סיטרואן חושפת מספר איורים של דגם הסדאן הסיני של ה-C4 שתגיע לאירופה ב-2016
אחרי מעל לעשור מקבלת סיטרואן תיבת הילוכים חדשה אליה מצטרף מנוע 1.2 ליטר טורבו. סיטרואן ניצלו את ההזדמנות גם כדי לשדרג את העיצוב. מבחן דרך למכונית שעשויה להחזיר את סיטרואן למשחק
סיטרואן C4 עוברת מתיחת פנים ומקבלת את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין החדש של פיג'ו-סיטרואן לצד הוזלה משמעותית במחיר
המשפחתית של סיטרואן עוברת מתיחת פנים קלה לכבוד שנת 2015 ומקבלת פנסים חדשים, שדרוג של תא הנוסעים ומנוע שלושה צילינדרים מוגדש