ג'יפ צ'ירוקי החדש הוא הדגם הראשון שמציגה ג'יפ תחת שרביטה של קבוצת פיאט. בניגוד לעבר, הפעם מתחת לעיצוב ולשם של ג'יפ מסתתרת פלטפורמה של מכונית כביש רגילה - אלפא ג'ולייטה. אבל אל דאגה, בג'יפ לא שכחו את מסורת השטח הארוכה שלהם וחלק מהגרסאות (Limited ו-Trailhawk) מגיעות עם מערכת הנעה כפולה מתקדמת למדי. יכולת השטח אכן מפתיעה למדי וקרובה יותר לזו של ג'יפ אמיתי מאשר לזו של אלפא אמיתית. המנוע היחיד שמוצע בארץ גדול, חזק ומרשים למדי בביצועיו אך גם לא ממש חסכוני בדלק. תא הנוסעים מציע איכות הרכבה בינונית למדי, עם רמת אבזור נאה יחסית כבר בדגם הבסיס ושיפור ניכר במעלה. קצת חבל שהמחיר של ג'יפ צ'ירוקי החדש לא זול במיוחד, מה שמחייב אותו להתחרות ברכבי פנאי גדולים ממנו מתוצרת גרמניה.
יכולת שטח; ביצועים;
איכות חומרים; מחיר;
רכב פנאי שטח עם יכולת שטח אמיתית, במחיר גבוה מידי
מתיחת הפנים של ג'יפ צ'רוקי נוחתת בישראל. שתי רמות גימור, מנוע חדש, הנעה כפולה ומחיר התחלתי של 265,000 ₪
יצאנו לנסיעת מבחן בגרסת הכניסה של ג'יפ צירוקי ה-Longitude, איך מסתדר טיפוס שמגיע מבית גידול מחוספס כמו שלו בעולם המעודן של הג'יפונים המודרניים?
ארגון ה-IIHS בחן שבעה ג'יפונים במבחן החפיפה הקטנה. רק שלושה קיבלו תוצאות מספקות
ג'יפ צ'ירוקי החדש מגיע לישראל, עם מנוע V6 בנזין בנפח של 3.2 ליטרים ואופציה למערכת הנעה כפולה עם הילוך כוח. מחיר החל מ-270 אלף ש"ח.
ג'יפ חושפת את הצ'ירוקי החדש - מוחצן יותר, מאובזר יותר, איכותי יותר וחסכוני יותר מהליברטי אותו הוא מחליף.
תמונות רשמיות ראשונות של ג'יפ צ'ירוקי החדש לשנת 2014, שיחליף בסוף השנה את הליברטי הוותיק.