פורשה קאיימן היא האחות הקטנה, הספורטיבית וסגורת של הבוקסטר. הדור השני שלה נחשף במהלך שנת 2012 והגיע אלינו כשנתיים מאוחר יותר כשגרסת ה-GTS מצטרפת להיצע מעט מאוחר יותר. הגג הקשיח לצד בסיס גלגלים מעט ארוך יותר ומנוע מרכזי (לעומת מנוע אחורי בבוקסר) מבטיחים קשיחות רבה יותר של המרכב, חלוקת משקל טובה יותר ולכן גם התנהגות כביש טובה יותר. המנוע המרכזי מאפשר לרכב הזה להציע לא פחות משני תאי מטען - אחד קטנטן מאחור ושני גדול יותר מלפנים. אבל לא באמת נכנסתם לכאן כדי לקרוא על תאי מטען, נכון? התנהגות הכביש של פורשה קאיימן היא העניין וכאן מציעה הפורשה שפע של הנאה לנהג הממהר. היצע המנועים כולל מנוע 2.7 ליטר בדגם הבסיס, 3.4 ליטר בדגם ה-S או 3.4 ליטר מחוזק בדגם ה-GTS. כמובן שהדגם המחוזק הוא העדיף אבל כנראה שתוכלו להסתדר מצוין גם עם דגם ה"בסיס". תיבת ההילוכים האוטומטית כפולת המצמדים היא העדיפה כאן, כיוון שהיא מעבירה הילוכים מהר יותר מכפי שאתם אי פעם תוכלו. אבל אם אין לכם כסף לדגם האוטומטי - לא נורא. גם מהידני אתם ממש ממש ממש תהנו.
התנהגות כביש; ביצועים;
יקרה מידי; לא מספיק מאובזרת ביחס למחיר;
מכונית ספורט קרבית ומהנה, מעולה לחובבי ההגה בעלי הממון;
פורשה חושפת גרסאות GTS חדשות לקאיימן ולבוקסטר החדשות, עם תוספת של 15 כוחות סוס ונגיעות קלות לעיצוב החיצוני.
פורשה קאיימן החדשה מגיעה לישראל, בשתי גרסאות - קאיימן וקאיימן S - בהספקים של 275 או 325 כוחות סוס. המחיר יחל ב-540 אלף ש"ח.
הדור החדש של פורשה קאיימן נחשף בלוס אנג'לס ומציג מנועים חזקים יותר, משקל עצמי נמוך יותר ועיצוב חיצוני נאה יותר. ב-2013 הוא יגיע ארצה.