לקסוס LS היא ספינת הדגל של מותג היוקרה היפני לקסוס, כלומר המכונית הגדולה והיקרה ביותר בהיצע הדגמים שלהם. בהתאם, מדובר במכונית מאובזרת ומרווחת למדי אך לצערנו הרב, בניגוד למכוניות כמו במוו סדרה 7 או אאודי A8, היא מיועד יותר לנוסעים במושב האחורי ופחות לנהג. בעוד האחרות מקפידות להתעדכן בדור חדש ומתקדם טכנולוגית אחת לכמה שנים, בלקסוס ממשיכים להציע את הדור הרביעי של ה-LS גם היום, למרות שהוצג כבר בשנת 2006. נכון שמאז הוא עבר כמה וכמה מתיחות פנים (האחרונה שבהן ב-2013), אבל גילו כבר ניכר בפרטים הקטנים. נכון שנוחות הנסיעה עדיין מעולה, איכות החומרים גבוהה, תא הנוסעים עמוס טכנולוגיה ובידוד הרעשים מופלא. אבל התנהגות הכביש שלה אינה מרשימה ואינה מהנה, כשכיול המתלים בוצע ללא ספק על הצד הרך של הסקאלה. אפילו מנוע ה-V8 שבדגמי ה-460 של לקסוס LS אינו נוכח בקולו בתא הנוסעים, רמז לכך שאולי עדיף לכם בגרסה ההיברידית הייחודית ללקסוס.
נוחות נסיעה; מרווח פנים;
התנהגות כביש; קצת מיושנת מידי;
לקסוס סולידית ואפורה אך יוקרתית ומפנקת, כמו שלקסוס אמורה להיות;
מכונית הקונספט של לקסוס מתערוכת טוקיו רומזת על פן נועז, פרוע ושונה ממה שהכרנו בעבר. לא ברור מה יישאר בדרך לפס הייצור, אבל ההתחלה בהחלט מעודדת
דגמי 2013 החדשים של ספינת הדגל מבית לקסוס, סדרת ה-LS, מגיעים לישראל. מחיר: החל מ-695 אלף ₪.
הסדאן היוקרתית לקסוס LS מקבלת עיצוב חיצוני חדש וגרסת F-Sport ספורטיבית.