עם סיאט טולדו מנסה היצרנית לקחת חלק באחת מהקטגוריות הצומחות ביותר בשווקי הרכב המתפחים. הטולדו היא משפחתית קומקפטית שמנסה לספק ללקוח תמורה מרבית לכספו. המנועים הם מהמתקדמים בשוק - 1.2 ו-1.4 ליטר TSI טורבו-בנזין. ויש גם אופציה למנוע טורבו-דיזל מודרני וחסכוני במיוחד. תיבת ההילוכים האוטומטית היא מהמתקדמת בשוק - DSG עם שבעה הילוכים. תא המטען ענק - 550 ליטרים שימושיים במיוחד. המושב האחורי די מרווח. אז על מה ויתרה סיאט טולדו? בעיקר על אבזור בתא הנוסעים ועל חומרים איכותיים במיוחד. בהשוואה לאחותה הבכירה סיאט לאון, תא הנוסעים שלה מרגיש פשוט וזול יחסית.
מנוע 1.4 ליטר; תא מטען ענק;
איכות חומרים בתא הנוסעים; רמת אבזור נמוכה;
משפחתית זולה שמספקת תמורה נאה לכסף
: יעיל חסכוני ומאוד פרקטי תת דגם:1.2 Style
המלצה -
לחיוב - מנוע , באגז ,מרווח רגליים , חסכוני מאוד ,זול לקניה, מאובזר מאוד
לשלילה - רעש רוח , יחסית קשיח , פלסטיקה קשיחה
: נוחות מינימלית תת דגם:1.4 אוטומט Style
המלצה -מעלה היחידה: תאוצה חזקה ביותר, חסרונות רבים: רגישות בכל חצץ שעל הכביש, זולל דלק, פלסטיקה פנימית זולה ומתפרק, מושבים בנוי מפלטות מתכת ללא נוחות מינימלית, אין בידוד כלל לרעשים במהירות, וכו'
לחיוב - תאוצה חזקה ביותר
לשלילה - רגישות בכל חצץ שעל הכביש. זולל דלק. פלסטיקה פנימית זולה ומתפרק. מושבים בנוי מפלטות מתכת ללא נוחות מינימלית. אין בידוד כלל לרעשים במהירות, וכו'
סקירה מפורטת על סיאט טולדו 1.2 ליטר ידנית החדשה
מנוע , באגז ,מרווח רגליים , חסכוני מאוד ,זול לקניה, מאובזר מאוד
רעש רוח , יחסית קשיח , פלסטיקה קשיחה
מעלה היחידה: תאוצה חזקה ביותר, חסרונות רבים: רגישות בכל חצץ שעל הכביש, זולל דלק, פלסטיקה פנימית זולה ומתפרק, מושבים בנוי מפלטות מתכת ללא נוחות מינימלית, אין בידוד כלל לרעשים במהירות, וכו'
תאוצה חזקה ביותר
רגישות בכל חצץ שעל הכביש. זולל דלק. פלסטיקה פנימית זולה ומתפרק. מושבים בנוי מפלטות מתכת ללא נוחות מינימלית. אין בידוד כלל לרעשים במהירות, וכו'
עם מנוע דיזל חסכוני ותג מחיר נמוך מבעבר מנסה סיאט טולדו דיזל לכבוש עוד נתח מהשוק, אבל משהו בביצוע קצת התפספס. מבחן דרך.
סיאט משיקה משפחתית דיזל במחיר עממי - סיאט טולדו דיזל אוטומטית (DSG), החל מ-130 אלף ש"ח.
עם מנוע חזק, מרווח ברכיים טוב במושב האחורי ותא מטען גדול מצמצמת סיאט טולדו החדשה את הפער שבין המשפחתיות לתת-משפחתיות. אך בכל זאת, משפחתית של ממש היא עדיין לא. מבחן דרך.
סיאט חוזרת לסגמנט המשפחתיות בישראל ומשיקה את הטולדו - אחותה התאומה של הראפיד. מחירה יחל ב-104 אלף ש"ח לדגם הידני.
סיאט מציגה את הטולדו החדשה - אחות תאומה לסקודה ראפיד
סיאט מחזירה את תצורת הסדאן 4 דלתות הקלאסית לטולדו עם דגם קונספט חדש שצפוי להפוך לסדרתי לקראת סוף השנה.