באיחור רב הצטרפה גרסת האצ'בק אל משפחת שברולט קרוז, כאלטרנטיבה צעירה (ובעיקר זולה) לדגמי הסדאן והסטיישן. הבסיס זהה בסך הכל לזה של הקרוז המוכרת וככזה גם רוב הפרמטרים. רמת הבטיחות טובה עם ציון ריסוק טוב במבחנים האירופאיים ואבזור בטיחותי מלא. רמת האבזור טובה, בעיקר בדגמים שכוללים את מערכת המולטימדיה המצוינת MyLink. אפילו נוחות הנסיעה בסדר גמור. הביצועים סבירים מאוד בגרסת ה-1.6 ליטר ומצויינים בגרסת ה-1.4 ליטר טורבו שהצטרפה בהמשך. אפילו המחיר ההתחלתי אטרקטיבי ונמוך מרוב המתחרות. אז איפה בכל זאת הבעיה של שברולט קרוז האצ'בק אתם שואלים? אצל המתחרות, שעולות אולי מעט יותר אבל נותנות גם הרבה יותר תמורה.
מחיר; ביצועים בגרסת ה-1.4 ליטר;
צריכת דלק; התנהגות כביש;
משפחתית קומפטית זולה, והתמורה בהתאם.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על שברולט קרוז האצ'בקדגמי הטורבו של שברולט קרוז חוזרים לישראל לאחר הפסקה ארוכה ויחליפו בהדרגה את דגמי ה-1.6 ליטר. מחיר החל מ-124 אלף ש"ח לגרסת ההאצ'בק.
ב-UMI מגיבים לירידת שערי המטבע ומוזילים את מחירי דגמי הקרוז השונים: האצ'בק החל מ-119 אלף ₪, סדאן החל מ-121 אלף ₪ וסטיישן החל מ-123 אלף ₪.
שברולט קרוז האצ'בק וסטיישן מגיעות לישראל. מחירה של ההאצ'בק יחל ב-125 אלף ש"ח ומחירה של הסטיישן יחל ב-128 אלף ש"ח.
גרסת ההאצ'בק-5-דלתות של הקרוז נחשפת בתמונות ראשונות. תושק רשמית בשבוע הבא, עם פתיחתה של תערוכת ג'נבה.