בתחילת 2013 הגיעה ארצה פורד פיאסטה המעודכנת, לאחר שעברה מתיחת פנים. עיצוב החזית התחדש וכעת הוא מזכיר את זה של אסטון מרטין, לא פחות. הביצועים אמנם השתפרו אבל הם עדיין לא מזכירים את אסטון מרטין. את מנוע ה-1.4 ליטר של הדגם האוטומטי החליף מנוע 1,600 סמ"ק ואת גיר האוטומטי המיושן החליף גיר רובוטי כפול מצמדים. כל השאר נשאר דומה מאוד לדגם היוצא - תא נוסעים איכותי ומאובזר, נוחות נסיעה טובה והתנהגות כביש מצוינת. גם החסרונות של פורד פיאסטה נשארו דומים מאוד, בעיקר במרווח הפנים של המושב האחורי או בצריכת הדלק הלא מאוד חסכונית. לזה יש להוסיף את הפעולה הלא חלקה של התיבה כפולת המצמדים, שבהחלט עלולה להפריע למי שנוסע גם בפקקים.
ביצועים בגרסת ה-1.6 ליטר; מחיר בגרסת ה-1.25 ליטר;
גיר רובוטי; מרווח פנים;
אם זה בליסינג אז כנראה שאין לכם ברירה.
: גיר מאוד בעייתי המצמד הוחלף פעמים תוך שנה וחצי ו18000 ק"מ. תת דגם:1.6 אוטומט Trend
המלצה - בגלל המצמד הבעייתי ניצולת מנוע ה1600סמ"ק נמוכה.מכוניות עם מנוע 1200 סמק עוברות אותי ביעף. אשמח לקבל מידע על הבעיה.
לחיוב - נראית טוב ,נוחה בנהיגה מרווחת מאובזרת .
לשלילה - גיר מצמד בעיתיים.רעש ורעש מנוע גבוהים.
: מעולה תת דגם:1.6 אוטומט Trend
המלצה -
לחיוב - ביצועים נוחות אמינות
לשלילה - ספסל אחורי פחות נוח
: אוטו5 כוכבים תת דגם:1.6 אוטומט Trend
המלצה -
לחיוב - עשר שלאוטו
לשלילה - אין
בגלל המצמד הבעייתי ניצולת מנוע ה1600סמ"ק נמוכה.מכוניות עם מנוע 1200 סמק עוברות אותי ביעף. אשמח לקבל מידע על הבעיה.
נראית טוב ,נוחה בנהיגה מרווחת מאובזרת .
גיר מצמד בעיתיים.רעש ורעש מנוע גבוהים.
ביצועים נוחות אמינות
ספסל אחורי פחות נוח
לכל מי שרשם לגבי הגיר האוטומטי , הבעיה לא קיימת כבר , אכן הייתה קיימת בפוקוס אך בפיאסטה הבעיה איננה קיימת ובוא נודה לא כל אוטו שיוצא מפס הייצור מושלם . חווית הנסיעה הינה מעולה ופשוט כיף לנהוג ברכב , ובכלליות אך מהטובות בקטגוריה
האבזור , נכון לכתיבת שורות אלה ישנה מערכת מולטימדיה אשר מותקנת בתור ברירת מחדל ( בעבר הייתה מערכת מבוססת על WIN CE אך כעת על אנדרואיד) והיא משפרת במעט את תחושת מצב האבזור באוטו , אך עדיין לאוטו שעולה 100,000 ש"ח נחמד יהיה לראות חישוקים קלים או מערכות ביטחותיות נוספות באוטו .
1.5 ליטר, שלושה צילינדרים, והספק של 200 כ"ס. ההוט האץ' הקטנה חביבת הקהל נחשפת בדור חדש
פורד ישראל מאריכה את האחריות על תיבת ההילוכים כפולת המצמדים של הפוקוס והפיאסטה ל-5 שנים
הפיאסטה המחודשת של פורד מושקת בישראל עם גרסה אוטומטית חדשה ותיבת הילוכים אוטומטית חדשה.
ארגון ה-EuroNCAP מפרסם את תוצאות סבב בדיקות הריסוק האחרון שביצע. יונדאי סנטה-פה, אופל מוקה ורבות אחרות מקבלות ציונים גבוהים. דאצ'יה לודג'י דווקא לא.
לאחר שהדגם האירופאי הושק בתחילת השנה, פורד פיאסטה ST בגרסתה לשוק האמריקאי נחשפת לראשונה ושיווקה יחל במהלך השנה הבאה.
תמונות ופרטים ראשונים של מתיחת הפנים שעוברת פורד פיאסטה לקראת שנת 2013. תקבל מנוע אקו-בוסט חדש ומערכות בטיחות חדשות.