הדור החמישי של מזארטי קוואטרופורטה הוא בעצם שתי מכוניות במכונית אחת - מכונית סלון יוקרתית ביום, מכונית ספורט בלילה. העיצוב החיצוני מרשים למדי (יחסית לזמנו, לא מרשים יחסית לקוואטרופורטה החדשה יותר) ותא הנוסעים מרשים אפילו עוד יותר. גולת הכותרת כאן היא המנוע, או יותר נכון להגיד המנועים. מדובר בצמד מנועים מבית פרארי, אחד בנפח של 4.2 ליטר (400 כוחות סוס) ואחד בנפח של 4.7 ליטר (430 כוחות סוס). בתחילת הדלק המכונית הוצעה עם תיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית, אך בהמרה הבינו במזארטי שתיבה כזאת פשוט לא מתאימה למכונית סלון יוקרתית והוסיפו אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית "רגילה" עם שישה הילוכים (אלו הדגמים שהגיעו ארצה ביבוא סדיר). למרות הניסיון לשלב שתי מכוניות במכונית אחת, מזארטי קוואטרופורטה היא עדיין יותר מכונית ספורט מכפי שהיא מכונית סלון. על הכביש הפתוח היא מרגישה טוב בהרבה מכפי שהיא מרגישה בתוך העיר. ועדיין, השילוב הזה תוקע את המכונית "באמצע", לא ממש ספורטיבית ולא ממש יוקרתית. והמחיר, אהה, המחיר. כמעט שכחנו כמה היא הייתה יקרה כאן כחדשה - כמעט מיליון ש"ח, לפני תוספות כמובן.
עיצוב; ביצועים בגרסת ה-4.7 ליטר;
לא מספיק ספורטיבית; לא מספיק נוחה ביום יום;
תפסת מרובה - לא תפסת;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מזארטי קוואטרופורטההצצה ראשונה אל מכונית הסאלון החדשה של מזארטי, שתושק רשמית רק בתחילת השנה הבאה.