הדור הנוכחי של הונדה סיוויק האצ'בק מבוסס בכבודות על הדור היוצא, מה שמסביר את הדמיון הרב שיש בין שני הדגמים בכל הקשור לעיצוב. למרות ההתבססות על הדור הקודם, מציגה הסיוויק שיפור משמעותי ברוב הפרמטרים החשובים. איכות החומרים בתא הנוסעים שופרה והיא טובה מבעבר. גם נוחות הנסיעה, בידוד הרעשים ואפילו מרווח הפנים שופרו. מנוע ה-1.8 ליטר בנזין של הדגם הקודם עבר לדגם המחודש כמעט ללא שינוי, למעט מספר עדכונים קלים לשיפור צריכת הדלק. בפועל זה עובד לא רע ולמרות התבססות על מנוע ישן, צריכת הדלק טובה ודומה לזו של המתחרות בעלות מנועי הטורבו-בנזין. אך נקודת התורפה העיקרית של הונדה סיוויק האצ'בק הייתה ונשארה תג המחיר הגבוה יחסית, שנוגע כבר במחיר של רכבים שהם חצי קטגוריה למעלה.
בידוד רעשים; תא נוסעים איכותי;
הנדסת אנוש מעט בעייתית; מחיר גבוה;
הסיוויק האצ'בק הטובה ביותר עד כה.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על הונדה סיוויק האצ'בקהונדה חושפת תמונות נוספות של אב הטיפוס של הסיוויק טייפ R החדשה, שתגיע לאולמות התצוגה בעוד כשנה.
עכשיו זה רשמי – הונדה סיוויק טייפ R החדשה תקבל מנוע 2 ליטר טורבו בהספק של "280 כוחות סוס לפחות".
עלייה קלה במחירי חלק מהדגמים של הונדה ב-2013, מערכת מולטימדיה חדשה בסיוויק האצ'בק ו-CR-V חדש בקנה.
פחות משנתיים לאחר שהחל שיווקה, מחדשת הונדה את הסיוויק עם מתיחת פנים לשנת 2013.
אולי לא בדיוק חדשה אלא מחודשת. הונדה חושפת שדרוג רציני להונדה סיוויק האצ'בק.
זו אינה מתיחת פנים אלא דור תשיעי לסיוויק, המיועד תחילה לשוק האמריקאי. את ההבדלים תצטרכו לחפש בתוך הקנקן