: אחלה של רכב בטיחותי ונוח, אך זולל דלק ולא מאובזר טכנולוגית. תת דגם:1.8 אוטומט Executive
המלצה -בכללי הרכב משרת נאמנה ולא עושה לנו בעיות. הרכב נוח ובטיחותי, הבגז' באותו גודל כמו כולם, אך הצריכת דלק גבוה יחסית, אזור 10.5 .לאחר כמה זמן הבנתי שהרכב לא מאובזר.כמצופה לרכב שעולה כ-15 אש''ח יותר ממשפחתיות אחרות רוצים לצפות למשהו מיוחד יותר.
לחיוב - רכב אמין, בטיחותי ונוח לנהיגה. מנוע חזק ואיכותי, לא מאכזב. הרבה מקומות אכסון בסביבת הנהג.
לשלילה - צריכת דלק גבוה מהצפוי, היצרן אמר 14-15 לליטר ויש 11. יחסית לרכבים אחרים באותו שנתון (סוף 2011 תחילת 2012) הרכב לא מאובזר בכלל ! כתוצאה מכך הרכב מתומחר גבוה יותר ממה שהוא שווה.
: רכב מצוין. תת דגם:1.8 אוטומט Comfort
המלצה -מלבד זה שהרכב טיפה נמוך, זהו רכב מצוין, אמין, אפס תקלות, מנוע חזק מאוד, לא מכיר עליות, נוח מאוד, די חסכוני, לי עושה בערך 15 ק"מ לליטר מחוץ לעיר בנסיעות ארוכות.
לחיוב - רכב עצמתי ביותר.
לשלילה - רכב נמוך. רוב הנהגים מחפשים רכב גבוה אך מעדיפים רכבי טורבו.
: אמין ונוח תת דגם:1.8 אוטומט Comfort
המלצה -
לחיוב - חזק מהיר ויציב
לשלילה - אוכל דלק מעל הממוצע
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על הונדה סיוויק סדאןבכללי הרכב משרת נאמנה ולא עושה לנו בעיות. הרכב נוח ובטיחותי, הבגז' באותו גודל כמו כולם, אך הצריכת דלק גבוה יחסית, אזור 10.5 .לאחר כמה זמן הבנתי שהרכב לא מאובזר.כמצופה לרכב שעולה כ-15 אש''ח יותר ממשפחתיות אחרות רוצים לצפות למשהו מיוחד יותר.
רכב אמין, בטיחותי ונוח לנהיגה. מנוע חזק ואיכותי, לא מאכזב. הרבה מקומות אכסון בסביבת הנהג.
צריכת דלק גבוה מהצפוי, היצרן אמר 14-15 לליטר ויש 11. יחסית לרכבים אחרים באותו שנתון (סוף 2011 תחילת 2012) הרכב לא מאובזר בכלל ! כתוצאה מכך הרכב מתומחר גבוה יותר ממה שהוא שווה.
מלבד זה שהרכב טיפה נמוך, זהו רכב מצוין, אמין, אפס תקלות, מנוע חזק מאוד, לא מכיר עליות, נוח מאוד, די חסכוני, לי עושה בערך 15 ק"מ לליטר מחוץ לעיר בנסיעות ארוכות.
רכב עצמתי ביותר.
רכב נמוך. רוב הנהגים מחפשים רכב גבוה אך מעדיפים רכבי טורבו.
עלייה קלה במחירי חלק מהדגמים של הונדה ב-2013, מערכת מולטימדיה חדשה בסיוויק האצ'בק ו-CR-V חדש בקנה.
מתיחת הפנים שעוברת הונדה סיוויק לשנת 2013 נחשפת במלואה עם עיצוב חדש, שדרוג לרמת הבטיחות ולאיכות החומרים בתא הנוסעים.
פחות משנתיים לאחר שהחל שיווקה, מחדשת הונדה את הסיוויק עם מתיחת פנים לשנת 2013.
אולי לא בדיוק חדשה אלא מחודשת. הונדה חושפת שדרוג רציני להונדה סיוויק האצ'בק.
זו אינה מתיחת פנים אלא דור תשיעי לסיוויק, המיועד תחילה לשוק האמריקאי. את ההבדלים תצטרכו לחפש בתוך הקנקן