שברולט קפטיבה ספורט משווק בעולם תחת שמות רבים, כחלק מתאגיד הרכב הענק של ג'נרל מוטורס. בין היתר הוא ידוע בעולם בשמות דייהו וינד-סטורם, ג'י-אמ-סי טריין או אופל אנטרה. הוא הושק בעולם כבר בשנת 2006 אבל הגיע אלינו באיחור והושק כאן רק בשנת 2012, כמתחרה לג'יפונים קטנים עם 5 מקומות ישיבה, כמו ניסאן קשקאי או קיה ספורטאז'. בניגוד לאותם ג'יפונים ובהתאם למסורת של שברולט כאן המנועים גדולים יותר - 2.4 ליטרים בדגם הבסיסי ואפילו 3.0 ליטרים בדגם הבכיר. הנעה קדמית מוצעת כסטנדרט והדגם הבכיר מגיע עם הנעה כפולה. הביצועים של שברולט קפטיבה ספורט טובים בהתחשב בנפח המנוע המרשים אבל תיבת ההילוכים, כיול המתלים, תיבת ההילוכים וההגה יוציאו מכם את רוב החשק לנהוג בה מהר. מצד שני גם נוחות הנסיעה לא ממש טובה והתחושה הכללית מיושנת למדי.
מנוע חזק; תנוחת ישיבה גבוהה;
מיושן; לא חסכוני בדלק;
הגיע הזמן שג'נרל מוטורס תציג מחליף מודרני;
: רכב נוח ונאים בפנים תת דגם:2.4 אוטומט LS
המלצה -נכון שאוכל הרבה דלק , ביצעתי הסבה לגז ותאמינו לי חוסך המון במיוחד מי שעושה 1000 ק"מ ב 3 שבועות
לחיוב - מאסיבי וגדול , מראה יוקרה מבפנים גלגלי מגנזיום , תא גדול מאוד לנהג ישנה אפשרות לפתוח את הכיסוי בתא המטען ולהעמיס את התא מטען , יודע לבד מתי להדליק אור , בחניון אם לא מוצאים את הרכב אפשר בקלות לזהות , בחושך בעת פתיחת השלט , מדליק פנסים . יש לו גגון שבשאר הג'יפונים אין
לשלילה - הכל אלקטרוני ואם משהו אחד לא עובד אז הרכב מושבת , אין לו הרבה שוק לא יודע למה . 2.4 אוכל דלק
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על שברולט קפטיבה ספורטנכון שאוכל הרבה דלק , ביצעתי הסבה לגז ותאמינו לי חוסך המון במיוחד מי שעושה 1000 ק"מ ב 3 שבועות
מאסיבי וגדול , מראה יוקרה מבפנים גלגלי מגנזיום , תא גדול מאוד לנהג ישנה אפשרות לפתוח את הכיסוי בתא המטען ולהעמיס את התא מטען , יודע לבד מתי להדליק אור , בחניון אם לא מוצאים את הרכב אפשר בקלות לזהות , בחושך בעת פתיחת השלט , מדליק פנסים . יש לו גגון שבשאר הג'יפונים אין
הכל אלקטרוני ואם משהו אחד לא עובד אז הרכב מושבת , אין לו הרבה שוק לא יודע למה . 2.4 אוכל דלק