מאחורי השם רנו לוגאן מסתתרת בעצם דאצ'יה, החטיבה הרומנית של רנו. הרבה לפני שמישהו בקרסו מוטורס (יבואנית רנו ודאצ'יה לישראל) החליט להחזיר לחיים את המותג הרומני, שווקה כאן הלוגאן תחת הסמל של רנו. מדובר בספק מכונית סטיישן ספק טנדרון, אבל אין ספק שהוא הציע 7 מקומות ישיבה במחיר משתלם במיוחד ולכן זכה להצלחה גדולה יחסית בישראל. המחיר המשתלם הזה בא לידי ביטוי בכמה סעיפים, שגרמו למכונית הזו להיות רחוקה ממושלמת. קודם כל, היא שווקה כאן ללא מערכת בקרת יציבות וזכתה לציונים נמוכים למדי במבחני הריסוק האירופאיים, מה שמעיד על רמת בטיחות לא גבוהה במיוחד. חוץ מזה, גם איכות החומרים בתא הנוסעים של רנו לוגאן לא הייתה גבוה במיוחד, רמת האבזור הייתה בינונית מינוס וגם הנדסת האנוש לא מלהיבה. אבל לפחות יש כאן מקום ל-7 נוסעים, עם שורת מושבים שלישית מרווחת יחסית. גם נוחות הנסיעה טובה יחסית בזכות מתלים רכים ומושבים נעימים. ואם תקפלו את הספסל האחורי, תקבלו רכב עבודה עם נפח הטענה גדול;
מרווח פנים; תמורה למחיר;
רמת בטיחות נמוכה; איכות הרכבה;
רכב 7 מקומות בסיסי, לא למחפשי איכות או ריגושים;
גרסת ה-MCV (סטיישן) של רנו לוגאן החדש נחשפת לראשונה - גדולה, חסכונית ובטיחותית מקודמתה שנמכרה כאן בישראל.
התמונות הרשמיות הראשונות של דאצ'יה לוגאן החדשה זלגו לרשת, כמה שבועות לפני השקתה הרשמית.
לאחר כשנה וחצי של הפסקה, חוזרת קרסו לשווק בישראל את הלוגאן – סטיישן שבעה מקומות זולה במיוחד.