יונדאי ולוסטר היא לא בדיוק קופה וגם לא בדיוק האצ'בק. לולוסטר יש עיצוב מקורי הכולל מרכב ארבע דלתות ייחודי - דלת אחת בצד הנהג, שתי דלתות בצד הנוסע. המטרה של יונדאי הייתה לשמור על עיצוב ספורטיבי של האצ'בק עם שימושיות של קופה, אבל בפועל זה קצת בעייתי. הגישה למושב האחורי דרך הדלת האחורית לא נוחה והגג המשתפל יפריע ליושבים עם גובה ממוצע ומעלה. זה פחות משנה כשנוהגים ברכב ומגלים את תיבת ההילוכים האוטומטית כפולת המצמדים המעולה (ראשונה מסוגה ביונדאי), את נוחות הנסיעה הטובה ואת איכות החומרים המפתיעה לטובה. בסך הכל, יונדאי ולוסטר אינה מכונית ספורטיבית במיוחד למרות עיצובה. מתחת למכסה המנוע מסתתר מנוע ה-1,600 סמ"ק 140 כוחות סוס המוכר, עם ביצועים די מנומנמים. כל זאת, בהנחה שלא בחרתם בגרסת הטורבו הקרבית, שם כבר הביצועים הם אופרה אחרת (אבל נוחות הנסיעה נפגעת בצורה משמעותית)
נוחות נסיעה; איכות חומרים; תיבה רובוטית;
ביצועים; הגה חשמלי לא מתקשר;
אם זה נראה כמו רכב ספורט - זה רכב ספורט!
: רכב ממתק לכניסה לזאנר הספורטיבי לייט תת דגם:1.6 אוטומט Supreme
המלצה -אצלי קרוב לשנתיים, נהנה ממנה עד מאוד. משרתת אותי נאמנה, מאובזרת מספיק, אווירה במושב הנהג טובה, הכל נגיש וקליט. אפשרי להוציא ממנו כיף והנאה מנהיגה, במיוחד על המסלול. רכב שובב כשמבטלים את הבקרות :)
לחיוב - איבזור, יופי, שובבה ושותפה חלקית לנהיגה.
לשלילה - לא הכי נוחה שיש, מנוע לא מספיק חזק, צריכת דלק בינונית.
: רכב צעיר לצעירים תת דגם:1.6 Inspire
המלצה -אחלה רכב, קניתי אותו לפני כחצי שנה, עדיין לא היו לי בעיות איתו ( טפו טפו טפו ), מהנה מאד לנהיגה!
לחיוב - מערכת שמע מעולה, מערכת ניווט IGO 8, נוח, מרגיש רכב ספורט, די מרווח, ביצועים לא רעים, יחסית חסכונית בדלק.
לשלילה - כאשר הרכב עומד ולוחצים על הגז, יש מספר שניות דיליי ( מתרגלים לזה די מהר ). קשה להרגיש את הקרבה למדרכות, ככה שהרבה פעמים מגרדים אותן קצת.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על יונדאי ולוסטראצלי קרוב לשנתיים, נהנה ממנה עד מאוד. משרתת אותי נאמנה, מאובזרת מספיק, אווירה במושב הנהג טובה, הכל נגיש וקליט. אפשרי להוציא ממנו כיף והנאה מנהיגה, במיוחד על המסלול. רכב שובב כשמבטלים את הבקרות :)
איבזור, יופי, שובבה ושותפה חלקית לנהיגה.
לא הכי נוחה שיש, מנוע לא מספיק חזק, צריכת דלק בינונית.
אחלה רכב, קניתי אותו לפני כחצי שנה, עדיין לא היו לי בעיות איתו ( טפו טפו טפו ), מהנה מאד לנהיגה!
מערכת שמע מעולה, מערכת ניווט IGO 8, נוח, מרגיש רכב ספורט, די מרווח, ביצועים לא רעים, יחסית חסכונית בדלק.
כאשר הרכב עומד ולוחצים על הגז, יש מספר שניות דיליי ( מתרגלים לזה די מהר ). קשה להרגיש את הקרבה למדרכות, ככה שהרבה פעמים מגרדים אותן קצת.
יונדאי ולוסטר עוברת מתיחת פנים שמשאירה את העיצוב כמעט ללא שינוי אך מצמידה לדגם הטורבו תיבת הילוכים כפולת מצמדים
כלמוביל מפרסמת את מחירון 2015 לדגמי מיצובישי ויונדאי. הוזלות משמעותיות על האאוטלנדר הידני והלאנסר ספורטבק והתייקרות לא קטנה במגוון דגמי יונדאי
היא עושה הרבה דאווין אבל מנסה גם להיות פרקטית. יונדאי ולוסטר טורבו היא מכונית שכולם מדברים עליה, בסוף מתגלה שהיא גם עומדת בציפיות. מבחן דרך.
דגם קונספט חדש שחשפה יונדאי רומז, אולי, על כוונתה להציג בקרוב גרסת קבריוט של הולוסטר.
גרסת הטורבו של יונדאי ולוסטר מושקת בישראל – 186 כוחות סוס ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. מחיר החל מ-160 אלף ₪.
גרסת הטורבו האירופאית של יונדאי ולוסטר תושק בתערוכת ג'נבה הקרובה עם מנוע בהספק של 183 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית.
יונדאי ולוסטר, שברולט קפטיבה, במוו סדרה 1, לנצ'יה תמא, אאודי Q3, טיוטה אוריס ועוד מקבלים חמישה כוכבים בסבב המבחנים האחרון.
מפגש שני עם יונדאי ולוסטר, הכוכבת החדשה של יונדאי בישראל. הפעם עם גיר ידני ותג מחיר מוזל. שווה מפגש חוזר?
מפגש שני עם יונדאי ולוסטר, הכוכבת החדשה של יונדאי בישראל. הפעם עם גיר ידני ותג מחיר מוזל. שווה מפגש חוזר?
מפגש שני עם יונדאי ולוסטר, הכוכבת החדשה של יונדאי בישראל. הפעם עם גיר ידני ותג מחיר מוזל. שווה מפגש חוזר?