מרצדס C קופה החליפה את ה-CLC במבחר הדגמים של מרצדס במהלך שנת 2011. מדובר בקופה יפייפיה ומעוצבת המבוססת כצפוי על ה-C קלאס סדאן של אותם השנים. ה-C קופה מנסה לפתור את רוב הבעיות שגרמו לכשלונה של ה-CLC, שהייתה זולה מידי, פשוטה מידי ולא מספיק מעוצבת. עם מרצדס C קופה ניסתה מרצדס, ובמידה רבה גם הצליחה, להתחרות בסדרה 3 קופה של במוו. היצע הדגמים בארץ כלל בעיקר את ה-C180, שצוידה במנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין בהספק של 156 כוחות סוס. פה ושם תמצאו גם כמה רכבי C250, שצוידו בגרסה מחוזקת של אותו המנוע עם 204 כוחות סוס. אבל גולת הכותרת כאן, היהלום שבכתר, היא כמובן גרסת ה-C63AMG המדהימה. שמצוידת במנוע V8 עצום בנפח 6.2 ליטרים עם 457 כוחות סוס. כנראה שזאת אחת מהמכוניות היותר מרשימות שתוכלו לרכוש בישראל, בהנחה ויש לכם איזה 800 אלף ש"ח פנויים. אם לא, תצטרכו להסתפק בגרסת ה-C180 הבסיסית;
גרסת ה-C63AMG; עיצוב;
עדיין לא מספיק איכותית; אין לנו כסף ל-C63AMG;
כמה פעמים אפשר לכתוב C63AMG עד שתבינו את הרמז?
גרסאת הקופה הנאה של מרצדס C Class הושקה השבוע בישראל. מחירה יחל ב-335 אלף ₪.