המכונית הקטנה והזולה קיה פיקנטו חולקת את רוב מכלוליה, כמו הרבה מהדגמים של קיה, עם יונדאי. גם כאן, כמו ברוב הדגמים האחרים של קיה, התמורה למחיר טובה מאוד ביחס לכל המתחרות הישירות (למעט אולי יונדאי i10 החדשה, שמעט מאובזרת יותר). היא מגיעה לארץ עם שני מנועים ושתי תיבות הילוכים - המנוע הגדול בנפח 1.25 ליטרים משודך לתיבת הילוכים אוטומטית, הקטן (ליטר אחד, 3 צילנדרים) משודך גם לתיבת הילוכים ידנית וגם לתיבה אוטומטית. המנוע הגדול מרגיש טוב ונמרץ יותר כמעט בכל מצב, הקטן רועש יותר אך אינו חסכוני בצורה משמעותית. שתי רמות האבזור של קיה פיקנטו מצויידות בכל אבזור הבטיחות הסטנדרטי (בקרת יציבות, 6 כריות אוויר בדגמים טרום מתיחת הפנים ו-7 בדגמים שאחריה) ונבדלות זו מזו בעיקר בחישוקי הסגסוגת ועיטורי הכרום. לאחרונה הצטרפו להיצע גם דגמי הספורט 3 דלתות שמציעים את מנוע ה-1.25 ליטר עם גיר ידני בשילוב עם עיצוב חיצוני ספורטיבי יותר, אך כצפוי הם מעט פחות שימושיים מדגמי ה-5 דלתות הסטנדרטיים. דגמי 2015 ואילך עברו מתיחת פנים קלה, במסגרתה שונה קצת העיצוב החיצוני והתווספה גרסת 1.0 ליטר אוטומטית.
תמורה טובה למחיר; עיצוב חיצוני; אבזור;
מנוע 1 ליטר חלש; צריכת דלק ממוצעת אך לא חסכונית;
קטנה, זולה וטובה.
: טוב, אבל לא מספיק טוב תת דגם:1.25 ידני Sport
המלצה -
לחיוב - נראת ממש טוב! הלדים, הסאנרוף, הג'אנטים, כסא הנהג ומאחורה נכנסו 2 אנשים וישבו בכיף. ( לא כזה כיף אם זה נסיעה ארוכה ) זול יחסית, אמין ונותן 7 שנים אחריות ועוד 3 נוספים BUMP TO BUMP.
לשלילה - הרכב נקנה לצורך נסיעה מהבית לעבודה,רוב הנסיעה היא מחוץ לעיר. קניתי את הרכב הנ"ל בהתחשבות שיהיה חסכוני וזריז. לאחר ההרצה הרגועה מאוד והמשך נסיעה מאוד רגועה של בקושי לחיצה על הדוושה והעברת הילוכים זריזה ובסלד שלא עובר את ה3K.הרכב הראה צריכת דלק של 1ל15.לא מספיק טוב. כל אבן ואבן בכביש תרגישו בגב שלכם! הצריכת דלק גבוהה. לא השתפרה אפילו בקצת אחרי 5 אלף ק"מ הילוך אחורי נוטה לא להיכנס מהפעם הראשונה ולפעמים צריך לשחרר את הקלאצ' ולנסות להכניס שוב. אגב לאט לאט כי אם לא תשמעו רעש ממש ממש לא נעים מתיבת ההילוכים.
: רכב שנותן תמורה טובה למחיר, למעט צריכת דלק, מומלץ ביותר תת דגם:1.25 אוטומט EX - עד 2014
המלצה - ולל תוספות של חיישני רברס, ו-2 מחזיקי מפתחות קיה מהודרים וזאת מלבד התוספות של גרסת ה-EX (חישוקי סגסוגת, הגה וידית הילוכים מהודרים עם ציפוי עור, קישוטי כרום בפנים הרכב , מראות בצבע הרכב, פנסי ערפל (בנוסף לאורות DLR) ומכסה תא מטען
לחיוב - רכשתי את הרכב דרך מבצע חבר, עלה לי 72,000 ש"ח, על הכביש (כולל אגרת רישוי),הרכב נוח מאוד, מאובזר ביותר, נאה מאוד, בעל 5 מקומות ישיבה ו-5 חגורות, חלונות חשמל, נעילה מרכזית, חיישני רברס, הגה מהודר עם ציפוי עור (גם בידית ההילוכים), מד טורים, הנדסת אנוש טובה מאוד, גיר אוטומטי בעל 4 הילוכים, חלק מאוד. מנוע שמגיב יפה ובעל אורך נשימה, הרכב שקט מאוד, בשיחות טלפון עם ספיקר, אנשים לא מבחינים שהשיחה מתקיימת תוך כדי נסיעה מושבים אחוריים מתפצלים ומתקפלים, מאפשרים מקום אחסון רב 4 חלונות חשמל, זה לא טריוויאלי לרב מיני, לרוב המתחרות 4 מקומות ישיבה ומאחור חלונות ידניים בעלי חרך בלבד טיולים זולים וארוכים, עלו לי עד היום 2 טיפולים כ-600 ש"ח כל אחד הקיה נותנת תמורה טובה מאוד למחיר, למעט צריכת דלק גבוהה, שלא עומדת בקנה מידה, של שאר המתחרות שלה (פיג'ו 107, אייגו, אלטו, C1, מיי, סיטיגו), בכל שדה אחר, עולה עליהן: מנוע חזק, מרווח פנימי, אבזור, מקומות ישיבה, לרכב 5 כוכבי בטיחות והוא מגלה אמינות גבוהה מאוד. למעט תקלה של חלון חשמל, שנבעה מהתקנה מקומית,לא חוויתי שום תקלה
לשלילה - צריכת הדלק של הפיקנטו, לא מהמשופרות. הרכב צורך בנסיעה משולבת כליטר לכל 11.5-13 ק"מ. בנסיעה בין עירונית הצריכה תשתפר לכליטר לכל 13-14 ק"מ אין נורית חום
: בתור רכב ראשון לנהג צעיר- צנוע ומושלם. בתור רכב שני לנהג בוגר- הגיע הזמן להתקדם.. תת דגם:1.0 LX - עד 2014
המלצה -הרכב הוא רכב קטן וקומפקטי. מעוצב בצורה יפה ומרשימה מבחוץ ומבפנים. אבזור נאה (בסיס).לא מומלץ להכניס עוד שני אנשים בנוסף לנהג לאוטו גם מבחינת נוחות וגם מבחינת ביצועים (שומעים את המנוע מתאמץ).
לחיוב - קטן בצורה מפליאה, ומרגיש גדול. קל מאוד להכנס איתו לחניות. אבזור נאה, USB וAUX, מראות חשמליות, רדיו דיסק. כשאתה לבד האוטו נוסע לא רע בכלל, ב100 קמ"ש הסלד עומד על 2.7 (ידני מנוע 1000). מי שיודע להתעסק קצת במכונאות, מפילטר אוויר ועד לחלקים נוספים, מאוד קל להתעסק עם זה ברכב ואפשר לחסוך לא מעט כסף מהמוסכים.
לשלילה - צ-ר-י-כ-ת ד-ל-ק ! ! ! עצוב לראות בכל יום את המחוג דלק יורד בקו אחד, הרגשה מעצבנת מאוד. טנק של 30 ליטר סה"כ, אבל צריכת דלק עצובה, 1-11 לפי החישוב הגס שלי במהירות קבועה. בפקקים זה עוד יותר נורא כי הרכב נמצא בהילוך נמוך וכל הזמן עוצרים. אם קיה עוד לא פיצחו את הנוסחה למנוע חסכוני ועוד מדובר במנוע 1000! אז כנראה שהם עוד בשנות ה80... בושה. ברכב כזה הצריכת דלק צריכה להיות מינימום 1-17.
נראת ממש טוב! הלדים, הסאנרוף, הג'אנטים, כסא הנהג ומאחורה נכנסו 2 אנשים וישבו בכיף. ( לא כזה כיף אם זה נסיעה ארוכה ) זול יחסית, אמין ונותן 7 שנים אחריות ועוד 3 נוספים BUMP TO BUMP.
הרכב נקנה לצורך נסיעה מהבית לעבודה,רוב הנסיעה היא מחוץ לעיר. קניתי את הרכב הנ"ל בהתחשבות שיהיה חסכוני וזריז. לאחר ההרצה הרגועה מאוד והמשך נסיעה מאוד רגועה של בקושי לחיצה על הדוושה והעברת הילוכים זריזה ובסלד שלא עובר את ה3K.הרכב הראה צריכת דלק של 1ל15.לא מספיק טוב. כל אבן ואבן בכביש תרגישו בגב שלכם! הצריכת דלק גבוהה. לא השתפרה אפילו בקצת אחרי 5 אלף ק"מ הילוך אחורי נוטה לא להיכנס מהפעם הראשונה ולפעמים צריך לשחרר את הקלאצ' ולנסות להכניס שוב. אגב לאט לאט כי אם לא תשמעו רעש ממש ממש לא נעים מתיבת ההילוכים.
ולל תוספות של חיישני רברס, ו-2 מחזיקי מפתחות קיה מהודרים וזאת מלבד התוספות של גרסת ה-EX (חישוקי סגסוגת, הגה וידית הילוכים מהודרים עם ציפוי עור, קישוטי כרום בפנים הרכב , מראות בצבע הרכב, פנסי ערפל (בנוסף לאורות DLR) ומכסה תא מטען
רכשתי את הרכב דרך מבצע חבר, עלה לי 72,000 ש"ח, על הכביש (כולל אגרת רישוי),הרכב נוח מאוד, מאובזר ביותר, נאה מאוד, בעל 5 מקומות ישיבה ו-5 חגורות, חלונות חשמל, נעילה מרכזית, חיישני רברס, הגה מהודר עם ציפוי עור (גם בידית ההילוכים), מד טורים, הנדסת אנוש טובה מאוד, גיר אוטומטי בעל 4 הילוכים, חלק מאוד. מנוע שמגיב יפה ובעל אורך נשימה, הרכב שקט מאוד, בשיחות טלפון עם ספיקר, אנשים לא מבחינים שהשיחה מתקיימת תוך כדי נסיעה מושבים אחוריים מתפצלים ומתקפלים, מאפשרים מקום אחסון רב 4 חלונות חשמל, זה לא טריוויאלי לרב מיני, לרוב המתחרות 4 מקומות ישיבה ומאחור חלונות ידניים בעלי חרך בלבד טיולים זולים וארוכים, עלו לי עד היום 2 טיפולים כ-600 ש"ח כל אחד הקיה נותנת תמורה טובה מאוד למחיר, למעט צריכת דלק גבוהה, שלא עומדת בקנה מידה, של שאר המתחרות שלה (פיג'ו 107, אייגו, אלטו, C1, מיי, סיטיגו), בכל שדה אחר, עולה עליהן: מנוע חזק, מרווח פנימי, אבזור, מקומות ישיבה, לרכב 5 כוכבי בטיחות והוא מגלה אמינות גבוהה מאוד. למעט תקלה של חלון חשמל, שנבעה מהתקנה מקומית,לא חוויתי שום תקלה
צריכת הדלק של הפיקנטו, לא מהמשופרות. הרכב צורך בנסיעה משולבת כליטר לכל 11.5-13 ק"מ. בנסיעה בין עירונית הצריכה תשתפר לכליטר לכל 13-14 ק"מ אין נורית חום
הרכב הוא רכב קטן וקומפקטי. מעוצב בצורה יפה ומרשימה מבחוץ ומבפנים. אבזור נאה (בסיס).לא מומלץ להכניס עוד שני אנשים בנוסף לנהג לאוטו גם מבחינת נוחות וגם מבחינת ביצועים (שומעים את המנוע מתאמץ).
קטן בצורה מפליאה, ומרגיש גדול. קל מאוד להכנס איתו לחניות. אבזור נאה, USB וAUX, מראות חשמליות, רדיו דיסק. כשאתה לבד האוטו נוסע לא רע בכלל, ב100 קמ"ש הסלד עומד על 2.7 (ידני מנוע 1000). מי שיודע להתעסק קצת במכונאות, מפילטר אוויר ועד לחלקים נוספים, מאוד קל להתעסק עם זה ברכב ואפשר לחסוך לא מעט כסף מהמוסכים.
צ-ר-י-כ-ת ד-ל-ק ! ! ! עצוב לראות בכל יום את המחוג דלק יורד בקו אחד, הרגשה מעצבנת מאוד. טנק של 30 ליטר סה"כ, אבל צריכת דלק עצובה, 1-11 לפי החישוב הגס שלי במהירות קבועה. בפקקים זה עוד יותר נורא כי הרכב נמצא בהילוך נמוך וכל הזמן עוצרים. אם קיה עוד לא פיצחו את הנוסחה למנוע חסכוני ועוד מדובר במנוע 1000! אז כנראה שהם עוד בשנות ה80... בושה. ברכב כזה הצריכת דלק צריכה להיות מינימום 1-17.
תמורה מצויינת למחיר. הגודל הוא בין מיני למשפחתית, תא מטען גדול, מרכב מרווח מאד. החסרונות, בדברים הקטנים, רעשים למינהם, איכות פלסטיק, חיישן החלקה שהתקלקל פעמיים (תחת אחריות)
זריז, מרווח, תא מטען ענקי, בטיחותי, מאובזר היטב, איכות ההרכבה טובה ואין רעשים וכדומה. מראות טובות . נע אצלינו בין 7.4 ליטר ל 100 ק"מ בדרך בין עירונית, ועד ל 16 ליטר ל 100 ק"מ ביישוב הררי נוחות הנסיעה בינונית (אך לא רעה) . הרכב שברשותי מליסינג, ונסע מעט יחסית, אך אנחנו מרוצים מאוד מהאמינות. אני בהחלט שוקל לרכוש אותו לעצמי בשלב מאוחר יותר.
צריכת דלק לא ברורה כיסא הנהג אינו נוח.
אין ספק שמדובר בבחירה העדיפה מבחינת מה שמקבלים לעומת העלויות ומקבלים אפילו יותר יחסית למכוניות קטנות אחרות.
מאובזרת יותר מרוב האחרות בקטגוריה שלה. 7 שנים אחריות של היבואן. זריזות שמורגשת על הכביש. טיפולים זולים. איכות הרכבה סבירה בהחלט. קטנה אבל עדיין יש מרווח סביר מאחורה ובתא מטען. נעימה לעין.
דלק, אבל מי שרוצה לחסוך על כל שקל שלא יקנה אוטו. קצת קופצנית.
הרכב נקנה לפני כחודש לנסיעות עירוניות ולמשימה הזו הוא מעולה (החליף טויוטה יאריס). קיה התעלו על עצמם והדגם מייצג את השינוי לטובה שעבר על קיה. אם מחפשים רכב שני או רכב עירוני, מאוד ממליץ לקחת בחשבון
7 שנות אחריות יצרן, מערכת קול סבירה ללקוח הממוצע, מרווח פנים מכובד מאוד למרות המימדים החיצוניים הקטנים, מזגן חזק ומקרר גם בימים חמים במיוחד, שירות מעולה בסוכנות, העברת ההילוכים חלקה ונעימה.
צריכת הדלק גבוה מהמצופה מהרכב ומהבטחות היצרן, בידוד לא מספק (גם רעשי מנוע וגם רוח), התאוצה לא מספקת ופוגעת בזריזות.
חשוב לזכור שהתמורה ביחס למחיר מעולה, רכב מעולה!
מחיר, אבזור, נוחות, לטעמי נראה מעולה לקטגוריה.
לא הכי חסכוני בקטגוריה.
רכב מעולה שווה כל שקל, ממליץ עליו בחום. קניתי אותו מתנה לבן שלי והוא מאוד מרוצה ממנו. אני ממליץ לכל אחד ראש הרכב בחו"ל
בלמים מעולים למתאימים. הילוכים טובים בלי קפיצות גיר ועוד... רכב שמאיץ ב 7 שניות מ 0 ל 100
הצבע שבחרתי - אדום, פשוט זוועה.
מכונית המיני של קיה, שהדור הבא שלה יוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה מבצע סוג של הופעת בכורה בדמות איור ראשוני
קיה מוסיפה גרסת 1.0 ליטר אוטומטית למבחר הגרסאות של הפיקנטו. איך היא סוחבת והאם היא עולה את הקסטל? מבחן דרך.
מה חשב רומן על גרסת ה-1.0 ליטר האוטומטית החדשה של הפיקנטו ויותר חשוב מכך - מה חשבה עליה אשתו? סקירה לגרסת הבסיס החדשה של הפיקנטו.
קטנות, צעירות ומגניבות. לקחנו את שלוש העירוניות המעוצבות כדי לבדוק מי הכי שיקית בכיתה
הפיקנטו הקטנה עברה מתיחת פנים "בקטנה" עם שינויים קטנים שאמורים להמשיך את ההצלחה הגדולה. מבחן דרך, בקטנה
קיה פיקנטו מקבלת גרסת בסיס אוטומטית חדשה, המצוידת במנוע 1.0 ליטר. מחיר: 68,900 ש"ח.
חודש בלבד לאחר תחילת השיווק בשוק הביתי, מגיעה פיקנטו המחודשת לישראל עם רשימת אבזור משופרת מעט ותג מחיר שנותר זהה
שתי מכוניות אוטומטיות קטנות במבחן ראש בראש. אחת מעוצבת ואיכותית, השניה מאובזרת וחסכונית. קיה פיקנטו מול מיצובישי ספייס סטאר במבחן השוואתי.
קיה משחררת פרטים רשמיים אודות מתיחת הפנים של הפיקנטו ומאשרת מנוע מוגדש טורבו עם 106 כוחות. הגרסה האירופאית תיחשף במרץ
גרסת ה-3 דלתות של קיה פיקנטו היא ממתק מרענן בסגמנט המיני - לא הכי שימושית, לא הכי ספורטיבית או מהנה לנהיגה, אבל מכניסה משב רוח רענן לאחד הסגמנטים החמים בישראל. מבחן דרך.