מתחת לשם פיג'ו 206 פלוס מסתתרת למעשה ה-206 הוותיקה, שנחשבת עד היום למכונית המצליחה ביותר של היצרנית. לאור ההצלחה, החליטה פיג'ו שלא להוריד את הדגם מפס הייצור והמשיכה לשווקו הרבה אחרי שהוצגה המחליפה (ה-207) ואפילו קצת אחרי שהוצגה המחליפה של המחליפה (ה-208). לארץ היא הגיעה בשנת 2011 כאלטרנטיבה זולה למכונית הסופר-מיני הידניות והוצעה במפרט בסיסי שכלל את מנוע ה-1.4 ליטר בנזין המוכר של פיג'ו (עם הספק מרבי מופחת של 73 כוחות סוס לטובת שיפור פליטת המזהמים) ועם תיבת הילוכים ידנית. העיצוב נותר בסך הכל דומה לזה של פיג'ו 206 המקורית, במיוחד בחלק האחורי, אם כי החזית עודכנה וקיבלה את הגריל של ה-207 הבכירה. גם בתוך תא הנוסעים בוצעו כמה עדכונים, אבל רמת האבזור נותרה נמוכה יחסית למקובל באותם השנים וכך גם רמת הבטיחות. גם המנוע הישן והחלש מעיב על התחושה הכללית ועם הזמן התגלו גם מספר בעיות שנבעו מאיכות הרכבה נמוכה (כמו גם מזגן חלש מאוד).
נוחות נסיעה; התהנהגות כביש;
רמת אבזור נמוכה; מנוע חלש;
סופר מיני נוחה ומתנהגת, מהסוג שכבר לא עושים יותר.
: פיג'ו 206+ היא מכונית מעט מיושנת, בטעם של פעם, אך מאד אמינה ומאד מהנה לנהיגה תת דגם:1.4 Urban
המלצה -הסקירה מתייחסת לפיג'ו 206+, הדגם לאחר מתיחת הפנים שיובא על ידי לובינסקי בשנים 2011-2012, ונמכר במחיר של בין 80,000 ש"ח (בתחילה) ל-65,000 ש"ח (בערוב ימיה).
לחיוב - הגה הידראולי מעולה. אוטו מתקשר היטב ואינטואיטיבי מאד לנהיגה. מאד מאד אמין. תחזוקה זולה - טיפול מדי 30,000 ק"מ או שנתיים. צריכת דלק 12-13 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (ולא מאד רגועה). בעיות במזגן תוקנו על ידי עדכון תוכנה - מזגן מקפיא.
לשלילה - אבזור חסר (מראות בכוונון ידני, מושב לא מתכוון לגובה, הגה לא מתכוון לעומק או לגובה, אין חלונות חשמל מאחור). רועשת יחסית. הגיל ניכר.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פיגו 206 פלוסהסקירה מתייחסת לפיג'ו 206+, הדגם לאחר מתיחת הפנים שיובא על ידי לובינסקי בשנים 2011-2012, ונמכר במחיר של בין 80,000 ש"ח (בתחילה) ל-65,000 ש"ח (בערוב ימיה).
הגה הידראולי מעולה. אוטו מתקשר היטב ואינטואיטיבי מאד לנהיגה. מאד מאד אמין. תחזוקה זולה - טיפול מדי 30,000 ק"מ או שנתיים. צריכת דלק 12-13 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (ולא מאד רגועה). בעיות במזגן תוקנו על ידי עדכון תוכנה - מזגן מקפיא.
אבזור חסר (מראות בכוונון ידני, מושב לא מתכוון לגובה, הגה לא מתכוון לעומק או לגובה, אין חלונות חשמל מאחור). רועשת יחסית. הגיל ניכר.
פיג'ו 107 החדשה, פיג'ו 208, 208GTi והמכונית החשמלית של פיג'ו יגיעו בקרוב לישראל.
למה לחדש אם גם הישן יכול לרגש? מבחן דרך קצת נוסטלגי לפיג'ו 206 פלוס, הסופר-מיני הוותיקה שחוזרת לישראל עם אדרת חדשה.