שברולט ספארק הקטנה נחתה בישראל בתחילת 2011 והוסיפה לא מעט אקשן בקטגוריית מכוניות המיני, שהייתה רדומה עד אז. היא משווקת בארץ עם שני מנועים (1 ו-1.2 ליטר), תיבת הילוכים אחת (ידנית) ושלוש רמות אבזור הכוללות בין היתר 6 כריות אוויר ומערכת שמע מקורית ללא שליטה מההגה. לאחרונה אף קיבלה אופציה לגג שמש בהתקנה מקומית. בהשוואה למתחרותיה, לזכותה עומדים שתי יתרונות עיקריים. הראשון הוא מנוע ה-1.2 ליטר הגדול וחזק (יחסית, כן?), גמיש, יעיל ואף חסכוני למדי. היתרון השני הוא ממדיה הנדיבים, שמאפשרים לה להציע מרווח פנים מכובד גם לארבעה מבוגרים (יחסית, כן?). החסרונות נוגעים בעיקר בכל הנוגע לרמת הגימור, שאמנם נראית טוב על הנייר אבל מרגישה זולה בפועל. טוב, אחרי הכל, זאת באמת מכונית זולה. גם מנוע ה-1.0 החדש יחסית של שברולט ספארק אינו מבריק במיוחד וסובל מחוסר ברור בכוח, ללא שיפור מספיק בנושא צריכת הדלק.
מנוע 1.2 ליטר; מרווח פנים;
איכות חומרים נמוכה; מנוע 1.0 ליטר;
לכו על גרסת ה-1.2 ליטר העדיפה
: זול, מרווח יחסית אבל שיכור!! תת דגם:1.2 LTZ
המלצה -רכשתי את הרכב מהטרייד אין של היבואן. בעת הרכישה הבטיח לי המוכר שהרכב עושה בפועל 18 ק"מ לליטר.לאחר כחודש גיליתי שבפועל הרכב צורך 12.3 ק"מ לליטר,אף על פי שאני נוסע ברכב לבדי, מחוץ לעיר וללא פקקים.
לחיוב - מרווחת יחסית לרכב קטן, זולה לקניה.
לשלילה - יבואן מזלזל שלא מתייחס לטענות ובפועל הודה שהרכב שותה 12 ק"מ לליטר, אף על פי שהמוכרים שלו משקרים במצח נחותה, בעת המכירה ( ראו תביעה ייצוגית בנושא) ,לא נוחה, שותה דלק כמו שיכור !!!
: חסכוני, שימושי ונוח. מתאים למי שמחפש רכב קטן. תת דגם:1.2 LT
המלצה -הרכב ברשותי קצת יותר מחצי שנה, משמש בעיקר לנסיעות לעבודה ומדי פעם לנסיעות ארוכות. אני מרוצה ממנו מאד - נוח יחסית לנהיגה, חסכוני, מרווח יחסית לגודלו, נוח לחניה צפופה. היתרונות עולים על החסרונות. חסרונות נסלחים יחסית למחיר.
לחיוב - *חסכוני (בממוצע 15.5 ק"מ ל'. בפעם הראשונה שתדלקתי, שכללה בעיקר נסיעות בפקקים הוא עשה 12 לליטר, מאז רק הלך והשתפר. בנסיעה שכללה בעיקר את כביש 6 הלוך וחזור עשה קרוב ל-19 לליטר) *נוח יחסית, יש תמיכה בצדדים של הכסאות הקדמים (לא לצפות למרצדס) *הגג גבוה (חשוב לנהגים גבוהים, אני 1.85 ונוח לי). * שני נוסעים מבוגרים מאחורה יושבים בנוח (שלושה כבר בעייתי) * הכסאות מתקפלים ודלת תא המטען נפתחת לגבוה - מאד שימושי! * מחיר הטיפולים סביר.
לשלילה - *אין ידית לפתיחה על תא המטען (אפשר לפתוח רק עם מפתח או ידית ליד הנהג). שולי, אך מעצבן. * עיצוב קצת מוזר מבחוץ. * הרכב רועש יחסית (לא משהו שלא מאפשר לדבר בנסיעה, אבל המנוע נוכח). * כפתורי מזגן "קשים". * קוטר הגלגלים קטן ולא נפוץ.
: מנוע חזק הופתעתי לטובה שעדיין ממש חסכונית תת דגם:1.2 LTZ
המלצה -הרבה רכב בקצת כסף
לחיוב - אבזור נדיב
לשלילה - לא ממש מצאתי היא אצלי כמעט חצי שנה
רכשתי את הרכב מהטרייד אין של היבואן. בעת הרכישה הבטיח לי המוכר שהרכב עושה בפועל 18 ק"מ לליטר.לאחר כחודש גיליתי שבפועל הרכב צורך 12.3 ק"מ לליטר,אף על פי שאני נוסע ברכב לבדי, מחוץ לעיר וללא פקקים.
מרווחת יחסית לרכב קטן, זולה לקניה.
יבואן מזלזל שלא מתייחס לטענות ובפועל הודה שהרכב שותה 12 ק"מ לליטר, אף על פי שהמוכרים שלו משקרים במצח נחותה, בעת המכירה ( ראו תביעה ייצוגית בנושא) ,לא נוחה, שותה דלק כמו שיכור !!!
הרכב ברשותי קצת יותר מחצי שנה, משמש בעיקר לנסיעות לעבודה ומדי פעם לנסיעות ארוכות. אני מרוצה ממנו מאד - נוח יחסית לנהיגה, חסכוני, מרווח יחסית לגודלו, נוח לחניה צפופה. היתרונות עולים על החסרונות. חסרונות נסלחים יחסית למחיר.
*חסכוני (בממוצע 15.5 ק"מ ל'. בפעם הראשונה שתדלקתי, שכללה בעיקר נסיעות בפקקים הוא עשה 12 לליטר, מאז רק הלך והשתפר. בנסיעה שכללה בעיקר את כביש 6 הלוך וחזור עשה קרוב ל-19 לליטר) *נוח יחסית, יש תמיכה בצדדים של הכסאות הקדמים (לא לצפות למרצדס) *הגג גבוה (חשוב לנהגים גבוהים, אני 1.85 ונוח לי). * שני נוסעים מבוגרים מאחורה יושבים בנוח (שלושה כבר בעייתי) * הכסאות מתקפלים ודלת תא המטען נפתחת לגבוה - מאד שימושי! * מחיר הטיפולים סביר.
*אין ידית לפתיחה על תא המטען (אפשר לפתוח רק עם מפתח או ידית ליד הנהג). שולי, אך מעצבן. * עיצוב קצת מוזר מבחוץ. * הרכב רועש יחסית (לא משהו שלא מאפשר לדבר בנסיעה, אבל המנוע נוכח). * כפתורי מזגן "קשים". * קוטר הגלגלים קטן ולא נפוץ.
הרבה רכב בקצת כסף
אבזור נדיב
לא ממש מצאתי היא אצלי כמעט חצי שנה
רכב מצוין, משרת את הצרכים, קטן מתאים לכל חנייה, לא שותה דלק תידלוק אחת לשבועיים נסיעות בעיר. שירות מעולה
אין!!
לקחתי את הרכב בהשכרה לחצי שנה, קיבלתי מחיר מצוין. הרכב כמובן לא מושלם, ברור שזה מה שמקבלים כשלוקחים רכב זול.
הרכב זול והמושב האחורי מרווח יחסית לרכב פיצי. חוץ מזה אין שום דבר טוב ברכב הזה.
היו לי המון בעיות עם הרכב. המנוע נכבה תוך כדי נסיעה סתם ככה, בלי סיבה. המזגן לא מקרר משהו. השקע של המצית הפסיק לעבוד אחרי שבועיים. באמצע נסיעה התחיל ריח של פלסטיק שרוף.
מתלבטים בין מכונית קטנה וחדשה למכונית בינונית ומשומשות? השברולט ספארק כאן כדי לעשות לכם את הבחירה להרבה יותר קשה.
השברולט הזולה והקטנה בישראל, הספארק, תיהיה שלכם תמורת 67 אלף ₪.