יונדאי ix35 החליף בישראל את הטוסון, רכב שיצר בפני עצמו מהפכה בשוק הרכב הישראלי. הוא כלי מודרני מאוד בעיצובו החיצוני והפנימי, שעבר שדרוג ברמת החיים שהוא מספק לנוסעים - מרווח, אבזור, נוחות ישיבה. איכות החומרים אמנם עדיין לא מבריקה, אבל הנהג יקבל איכות חיים עדיפה גם הוא - מנועים נמרצים (במיוחד הדיזל החזק), תיבה אוטומטית עם ששה הילוכים והתנהגות כביש טובה בהחלט. נוחות הנסיעה של יונדאי ix35 נמצאת על הצד הקשיח, אמנם, אך החבילה כולה מרשימה בהחלט, ואפילו יכולת השטח קיימת במידת מה. מגוון המנועים והגרסאות מאפשרת מציאת דגם מתאים לכל תקציב, כולל גרסת כניסה לא מאובזרת אך זולה יחסית למקובל בקטגוריה (Prime Edition). ב-2014 עבר הדגם מתיחת פנים במסגרתה הוחלף מנוע הבנזין ועודכנו רמות האבזור.
עיצוב ; ביצועים (בעיקר בדיזל) ; יכולת שבילים ; רמות אבזור
נוחות ; צריכת דלק בדגם הבנזין;
תשכחו מהטוסון, המלך החדש הגיע
יונדאי חושפת איור ראשון של הטוסון החדש, מחליפו של ה-ix-35, שצפוי להגיע ארצה לקראת סוף השנה.
כלמוביל מפרסמת את מחירון 2015 לדגמי מיצובישי ויונדאי. הוזלות משמעותיות על האאוטלנדר הידני והלאנסר ספורטבק והתייקרות לא קטנה במגוון דגמי יונדאי
יונדאי ix35 עם מערכת הנעה כפולה - עכשיו בגרסת בסיס חדשה עם תג מחיר מופחת. החל מ-160 אלף ש"ח לדגם Prime.
רכב הפנאי המצליח של יונדאי עבר מתיחת פנים קלה לשנת 2014. האם היא מספיקה כדי לשמור את מקומו בצמרת אחד מהסגמנטים התחרותיים בישראל? מבחן דרך.
יונדאי ix35 המחודש מגיע לישראל, לאחר שעבר מתיחת פנים. יציע מנוע בנזין חדש ורשימת אבזור מעודכנת. מחיר החל מ-151 אלף ש"ח.
גרסת הבסיס החדשה של יונדאי ix-35 תוצע עם אבזור מופחת ותג מחיר נמוך מתמיד - 150 אלף ש"ח בלבד.
ה-ix35 של יונדאי מקבל מנוע בנזין 2 ליטר חדש שיחליף את המנוע הנוכחי, לצד עדכונים קוסמטיים קלים.
ביונדאי לוקחים את טכנולוגיית תאי הדלק צעד נוסף קדימה וחונכים פס ייצור ראשון ל-ix-35 שהוסב להנעה במימן.