סמל העקרב עושה קאמבק בארץ עם ה-500 האופנתית, שקיבלה זריקת פלפל ומציעה כעת עוקץ בדמות 135 כ"ס ושלדה המכוילת להנאה. התוצאה חמודה להפליא למראה, ומעוצבת היטב גם בתא הנוסעים. מספר רמות גימור מאפשר לתפור לכל אחד את העקרב שלו, אך המחיר עדיין יקר מהרצוי, בטח ביחס לגודלה של המכונית. עבור הנהג הספורטיבי היא מספקת שפע של כיף עם שלדה מגיבה, היגוי מהיר והתנהגות קארטינגית. את החסרון תרגישו בעיקר בגב – עקב המתלים הקשיחים – וכן בהעדר הניתוק לבקרת היציבות, שמונעת מהמכונית לאפשר לנהג שליטה מלאה באמת. ועם זאת, מעט מכוניות יספקו כמוה חיוכים – גם לנהג וגם לעוברים והשבים.
עיצוב ; רמות גימור ; תחושה ספורטיבית ; יכולת דינאמית
נוחות נסיעה ; בקרת יציבות ; מחיר
רוקט-פוקט אמיתי - להנאה גם בלי סיכוך!
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פיאט 500 אברת'לאחר המתנה ארוכה, קיט השיפורים המקורי של ה-500 אבארט מגיע לישראל. יציע תוספת של כ-25 כוחות סוס להספק המרבי ושלל שדרוגים למרכב תמורת 21 אלף ש"ח.
L זה בעצם Long. הכירו את פיאט 500L, הגרסה הארוכה של פיאט 500 המוכרת. שיווקה יחל לקראת סוף השנה.
גרסה מיוחדת בייצור מוגבל של ה-500 אבארט תשווק בקרוב בישראל בעקבות הצלחתו המקומית של המותג
שתי מילים מספיקות כדי לתאר את ה-500 אברת' – אטרף מפתיע. ובכל זאת, ביקשנו מלאון טאובס שיפרט קצת יותר.
אברת' תציג בתערוכת פריז שני קיטים חדשים מסדרת אסה-אסה – האחד ל-500C והשני לפונטו איוו.