הדור הראשון של סיטרואן ברלינגו הופיע בשנת 1996 והחליף למעשה את ה-C15 המיתולוגית של סיטרואן. מדובר בטנדרון קטן אך מוצלח למדי, כל כך מוצלח שהוא נשאר בשירות עד לשנת 2012 כאלטרנטיבה זולה אך נמכרת לטנדרונים מודרנים אך יקרים ממנו. הברלינגו מציע נוחות נסיעה סבירה למדי, בוודאי ביחס לטנדרון ואפילו ביחס לכמה מהמכוניות המשפחתיות. הוא מציע נפח הטענה סביר למדי ורמת שימושיות גבוהה כרכב עבודה, לא פלא שלא מעט חברות בחרו בו. החיסרון העיקרי של סיטרואן ברלינגו, לפחות בחלק מהשנתונים, הוא מנוע הדיזל החלש (75 כוחות סוס בלבד). במהלך שנות ה-2000 שודרג המנוע הזה וקיבל מגדש טורבו לחיזוק, לצד גרסת 2.0 ליטרים. שניהם מעט יותר יקרים לאחזקה אך מציעים ביצועים טובים הרבה יותר. גם רמת האמינות טובה בסך הכל אך נראה שיש שונות גדולה בין הרכבים, כשהרוב מציגים רמת אמינות גבוהה ומעט סובלים מתקלות חוזרות.
נוחות נסיעה; תא מטען גדול;
ביצועים הדגם הדיזל החלש; רמת בטיחות;
טנדרון עבודה שיכול לשמש גם תחליף למשפחתית;
: נוח חסכני אמין ויעיל
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיטרואן ברלינגו