הדור השלישי של לנדרובר דיסקברי הופיע בשנת 2004 והציג מהפכה של ממש בהשוואה לשני הדורות שקדמו לו. הוא פותח כשלנדרובר עוד הייתה תחת המטרייה של פורד (מאוחר יותר היא תימכר לטאטא ההודית), מה שאפשר ללנדרובר להשקיע משאבים רבים בפיתוח הדגם כולל פלטפורמה חדשה לחלוטין. הפלטפורמה החדשה כללה גם מעבר מסרנים חיים למתלים נפרדים. הרעיון שמאחורי הדור השלישי של לנדרובר דיסקברי נותר לעומת זאת דומה מאוד לרעיון של הרכב המקורי משנות ה-90 - רכב עם יכולות גבוהות הן בשטח והן בכביש. המתלים הנפרדים שכוללים גם כריות אוויר ורמת האבזור הגבוהה מאוד אחראים על הנוחות בכביש. מערכת ה-Terrain Response אחראית לכך שכל נהג יוכל להיות מלך בשטח בעזרת בורר המצבים שפשוט יעשה עבורכם את רוב העבודה. המנוע העיקרי בישראל היה מנוע 2.7 ליטר טורבו-דיזל V6 שפותח על ידי פורד. המנוע הזה מציע ביצועים מצוינים לצד צריכת דלק טובה וגם הוכיח את עצמו כדי אמין. נוחות הנסיעה על הכביש מעולה ואת הקילומטרים הארוכים על הכביש בדרך לטיול תוכלו להעביר עם שפע של אבזור נוחות שיעטוף אתכם מכל עבר;
רמת אבזור גבוהה; נוחות מעולה בכביש;
יקר לאחזקה; מוניטין בעייתי בשוק המקומי;
נהדר בכביש, נהדר בשטח, פחות נהדר במוסך;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על לנדרובר דיסקברי