הדור הראשון של ג'יפ גרנד-צ'ירוקי הופיע בישראל בתחילת שנות ה-90 כמחליפו של הוואגוניר. זה הוא רכב פנאי שטח אמריקאי גדול (למעשה בינוני במונחים אמריקאיים) עם יכולת שטח לא רעה בכלל. הופעתו של הגרנד, ביחד עם אחיו הקטן הצ'ירוקי (בלי גרנד), סימנה את המעבר של ג'יפ לשימוש במרכב אחוד לעומת שלדות הסולם הוותיקות. אך למרות השימוש במרכב אחוד המשיכה ג'יפ לצייד את הרכב בשני סרנים חיים, מלפנים ומאחור, ביחד עם תיבת ההעברה הכוללת גם הילוך כוח. התוצאה היא רכב שהציג יכולות שטח סבירות למדי כבר במצבו הסטנדרטי, אך כרגיל ברכבים שמגיעים מאמריקה פוטנציאל השיפורים אין סופי כמעט. היצע המנועים של ג'יפ גרנד-צ'ירוקי כולל מנוע 4.0 ליטר או 5.2 ליטר, שניהם בנזין. שניהם, כמו שאפשר להבין, לא ממש חסכוניים בדלק. תא הנוסעים מציע רמת אבזור גבוהה עם שלל אבזורים חשמליים אבל כאן בדיוק גם נמצאת הבעיה, שכן הרכב מציג רמת אמינות בינונית למדי עם שלל תקלות חשמל שונות ומשונות;
ביצועים; יכולת שטח;
צריכת דלק; אמינות;
ג'יפ קשוח לשטח, אבל נסבל בכביש;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על ג'יפ גראנד-צ'ירוקי