כשהושק מיצובישי פג'ארו קינג בישראל הוא חולל סוג של מהפכה בעולם רכבי השטח. הקינג היה רכב השטח ה"אמיתי" הראשון שוויתר על שלדת הסולם המסורתית לטובת מרכב אחוד, כמו של רכב פרטי. באותה ההזדמנות גם ויתרו במיצובישי על הסרנים החיים ועברו למבנה של ארבעה מתלים נפרדים. לקח לשוק לא מעט זמן להפנים את השינוי הזה, זמן שבמלהכו קצת התקלקל השם של הפג'ארו. אבל כעת בשוק המשומשות, מדובר בקניה לא רעה בכלל. כמו לא מעט מהרכבים של היצרנית היפאנית, גם מיצובישי פג'ארו קינג הוכיח את עצמו ככלי אמין למדי. דגמי הדיזל הנפוצים מציעים ביצועים טובים לצד צריכת סולר סבירה. דגמי הבנזין הפחות נפוצים צמאים לדלק אך מהירים למדי ומהנים יותר לנסיעה. רמת העבירות אינה גבוהה כמו של הלנד-קרוזר או הפג'ארו הקודם, בעיקר בשל מהלך המתלה הקצר ומרווח הגחון המצומצם. אבל תיבת ההעברה יעילה ונעילת דיפרנציאל אחורית מקורית משפרים מאוד את המצב ומאפשרים לו לנוע גם בשטח טכני. בכביש או בשבילים, אגב, הוא פשוט מעולה;
יכולת כביש; ביצועים; אמינות;
פחות קשוח בשטח מקודמו;
לא קינג בשוק היד 2 כמו הלנד-קרוזר, אולי פרינס;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי פג'ארו קינג