זוהי נציגת ב.מ.וו החדשה בקטגוריית הפאר, וככזו היא נהנית ממיטב הטכנולוגיה הבווארית. יש כאן מנועים עוצמתיים, איכות ייצור מעולה, רמות אבזור מדהימות ושלל פינוקים שיקלו על חייו של הטייקון במושב האחורי. היא גם גדלה בממדיה וכעת היא מרווחת מבעבר (לא שהדגם הקודם היה צפוף), אבל כמו קודם ניתן לרוכשה גם בגרסת "לונג" שמקבלת 14 ס"מ לבסיס הגלגלים, שהולכים ישר למרווח הרגליים במושב האחורי.
גדולה
גדולה מדי?
מכונת הפינוקים המושלמת?
: הרכב הכי טוב שהיה לי,חווית נהיגה. תת דגם:6.0 אוטומט 760iL
המלצה -מומלץ בחום. רכב חזק, אמין ומהנה.
לחיוב - פינוק ללא הפסקה, עוצמה,כח, מושבים מפוארים, שלל פינוקים ללא פשרות.
לשלילה - מוסכים. יש מעט , לא יכולים להיות באזור הרכב בטיפול. מומלץ להרחיב המוסכים, אי אפשר להשתלט ב 2 מוסכים מרכזיים.
ה-7 החדשה של במוו אמנם נראית דומה מאוד לקודמתה, אבל מתחת מסתתרת מכונית חדשה לחלוטין עם שלל טכנולוגיות חדשות ואופציה למערכת הנעה היברידית. אצלנו בסוף 2015.
במוו חושפת קומץ פרטים ראשונים על הדור הבא של ספינת הדגל שלה. בתפריט: משקל נמוך ב-130 ק"ג, מנועים חדשים וחניה בשלט רחוק
הדגמים המחודשים של במוו סדרה 7 מגיעים לישראל עם מנועים משופרים שמציגים צריכת דלק עדיפה. מחיר יחל ב-575 אלף ש"ח
סדנת אלפינה מציגה את ה-B7 החדשה לשנת 2013 - גרסה משודרגת לבמוו סדרה 7.
במסגרת מתיחת הפנים תקבל במוו סדרה 7 גרסת ActiveHybrid היברידית, מנוע דיזל חדש ועדכונים קלים לעיצוב.