ה-A6 הייתה שם נרדף לאיכות ואיפוק בקטגוריות הסאלון במשך שנים. היא גם הייתה מהסאלוניות היפות ביותר בדורותיה הקודמים, וגם זה איננו שונה. תמצאו כאן, באופן לא מפתיע, הרבה מאוד טכנולוגיה, איכות ייצור, אבזור מקורי וגם המון תוספות אבזור בתשלום. כמו במרבית רכבי אודי המנועים מצוינים, האחיזה מעולה (בעיקר בקוואטרו) ונוחות הנסיעה, אפעס, קצת נוקשה מדי. שתי גרסאות ספורטיביות היו כאן - S6 בעלת 435 כ"ס מרשימים ו-RS6 עם לא פחות מ-580 כ"ס. כנראה שלא מספיק אנשים הסכימו להוציא כמעט מיליון שקלים עליהן, ושיווקן הופסק השנה.
עיצוב ; איכות ; טכנולוגיה ; אבזור (במיוחד אופציונלי) ; ביצועים ב-S ובעיקר ב-RS
מחיר ; נוחות נסיעה ; כאבי צוואר ב-RS6
אם רק היה לנו מיליון, היו לנו 580 סוסים.
אודי A6 2.4 אוכלת מעט שמן. האם זה תקין והמצב ישתפר או שיש מה לעשות בנידון?
שיווקה של האאודי A6 החדשה יחל בקרוב בישראל עם צמד מנועים גדולים וחזקים ורשימת אבזור ארוכה. המחיר – החל מ-419 אלף ₪
אל תתנו לתמונות להטעות אתכם – זאת אינה מתיחת פנים ל-A6 הנוכחית אלא מכונית חדשה לחלוטין.