הקומפקטית של אודי מבוססת על פולקסווגן גולף, אבל עטופה באריזה יוקרתית הרבה יותר. היא לא רק נראית הרבה יותר טוב מבחוץ, גם בפנים יש תחושת איכות מעולה, וגם את כמעט כל מה שתרצו: אבזור תקני ואופציונלי עשיר, טכנולוגיה חדישה במנועים ותיבות הילוכים וגם התנהגות כביש מאוד בטוחה ואוחזת. חבל רק שהיא לא מאוד מהנה לנהיגה, ושגם נוחות הנסיעה קשיחה מדי. אגב, למי שלא מפחד מ(אי)נוחות יש את ה-S3 הספורטיבית בעלת ההנעה הכפולה, שמציעה ביצועים מעולים מ-265 כ"ס, אבל גם עולה בהתאם – ולא שהגרסאות האחרות זולות במיוחד.
עיצוב ; איכות ; מנועי טורבו ; תיבת S-טרוניק כפולת מצמדים ; ביצועים ב-S3
נוחות נסיעה; בטיחות פאסיבית מתחת לממוצע; מחיר
גולף משודרגת, אבל כזו שבאמת מוצאת חן בעינינו
עומר: זריז ובטוח תת דגם:2.0 S3 AWD
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
אאודי חוגגת 20 שנה של A3, מכונית הפרימיום-קומפקט הראשונה (בערך), שזוכה עד היום להצלחה גדולה בכל רחבי העולם.
שוק הקומפקטיות היוקרתיות מתחמם לקראת 2012. אחרי מרצדס ובמוו, גם אודי מציגה דור חדש לקומפקטיות-פרימיום מתוצרתה.
צ'מפיון מוטורס מרחיבה את היצע הדגמים של ה-A3 הקומפקטית עם דגם 1.4TFSI במחיר אטרקטיבי.
אנשי העיצוב עבדו שעות נוספות, ופרסמו סקיצות ראשונות לכמה מהדגמים הבאים של אאודי.