אוטו חן - מרכז שרות לרכב

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו לאוטו חן - מרכז שרות לרכב

התמחויות כלליות: דיאגנוסטיקה; מכונאות; מחסן חלפים; פחחות וצבע; טיפולים תקופתיים; הכנה והעברת טסט; שרותי דרך

התמחויות ביצרנים: מאזדה, פורד

תאור העסק:אוטו חן הינה חברה בעלת ותק וניסיון רב עם יותר מ-40 שנות ניסיון. לאוטו חן מיקום נגיש ונוח, בו שרות מעולה ואישי. במרכז השרות, נהנים לקוחות פרטיים ועסקיים מכל סוגי הטיפולים במקום אחד: אבחון תקלות (דיאגנוסטיקה), מכונאות, מחסן חלפים, פחחות וצבע, טיפולים תקופתיים, הכנה לטסה והעברת טסט, שימוש בחלפים מקוריים, איסוף רכבים לטיפול והחזרתם על ידי נהגים של מרכז הזרות ושרותי הסעות ללקוחות ממרכז השירות ואליו

אודות אוטו חן - מרכז שרות לרכב

אוטו חן הינה אחת החברות המובילות בתחום הרכב בישראל עם יותר מ-40 שנות נסיון בהפצה, שיווק, מכירות ושרות של כלי רכב פרטיים ומסחריים.

בין השנים 1969-2003, אוטו חן היתה חלק בהפיכת "מרצדס בנץ" למותג מוביל בישראל, עם מכירות של למעלה מ-20,000 מכוניות, משאיות קלות עד כבדות, מיניבוסים ואוטובוסים.

מרכז שרות לרכב אוטו חן, מורשה מאזדה ופורד, נמצא  בכניסה לאזור התעשיה עטרות בירושלים ומתפרש על שטח רחב. המקום נגיש במיוחד לתושבי ירושלים והסביבה ואף לתושבי מודיעין והסביבה ומציע ללקוחותיו שירות, מקצועיות ואמינות ללא פשרות. 

אצלנו תוכלו להנות מכל סוגי השרותים במקום אחד: אבחון תקלות (דיאגנוסטיקה), מכונאות, מחסן חלפים, פחחות וצבע, טיפולים תקופתיים, הכנה לטסט והעברת טסט.

הטיפול ברכבכם מתבצע על ידי צוות מקצועי, מנוסה ומסור ובציוד מתקדם מהחדישים בעולם. לאורך כל שלבי הטיפול הינכם מלווים על ידי יועץ שרות ובסיום הטיפול רכבכם נבדק על ידי בוחן רכב.

אנו יודעים שזמנכם יקר, על כן אנו מציעים שרות של איסוף הרכב מביתכם, תיקונו והחזרתו אליכם. לחלופין, תוכלו לבחור להגיע עם רכבכם אלינו ואנו נסיע אתכם למחוז חפצכם וחזרה עם סיום הטיפול.

מרכז שרות אוטו חן אף מלווה אתכם גם לאחר שעות הפעילות וזאת באמצעות שרותי הדרך שמעניק מרכז השרות. רק צלצל 02-5833777 ואנו נבוא לתקן, לחלץ ולהחזירך לביתך.

חוות-דעת אמיתיות על אוטו חן - מרכז שרות לרכב (0)

כתוב חוות דעת
dddd