נטתיק- No risk

פרטי התקשרות

  • אשדוד הנורית 7

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו לנטתיק- No risk

התמחויות כלליות: מכירה ושיווק של מצלמות דרך לרכב

תאור העסק:היבואן הרשמי של מוצרי DOD בישראל. די.או.די (DOD) הינו מותג טיוואני מוביל בעולם של מצלמות דרך לרכב. מתמחה במכירה ושיווק מתקדם של שירותים ומוצרים איכותיים.

אודות נטתיק- No risk

אודות נטתיק

נטתיק, היבואן הרשמי של מוצרי DOD בישראל החל את דרכו במתן שירותי תוכן ושיווק באינטרנט. כיום נטתיק מתמחה במכירה ושיווק מתקדם של שירותים ומוצרים איכותיים. תודעת שירות גבוהה ועבודה ממושכת מול מותגים שונים בתחום מוצרי החשמל, מאפשרת לנו להציע לצרכן את המוצרים הטובים ביותר.

נטתיק פועל ביושר והגינות ומחזיק בתו אמון הציבור. דגש מיוחד ניתן על אמת בפרסום, אחריות ושירות לכלל המוצרים, ושמירה על שביעות רצון הלקוחות.

אודות מצלמות לרכב DOD

די.או.די (DOD) הינו מותג טיוואני מוביל בעולם של מצלמות דרך לרכב. מותג DOD התחיל את דרכו בטיוואן ומהר מאד הגיע לשוק הבינלאומי כולו. הוא מיוצג רשמית ברוסיה, ארה"ב, קנדה, קוריאה, בולגריה, דובאי ועוד. ב-2013 הגיע המותג באופן רשמי לישראל ומיוצג ע"י נטתיק בשיתוף חברת ברקום. ל-DOD חוות דעת חיוביות בזכות בלאי נמוך, איכות צילום גבוהה ועמידות לטמפרטורות גבוהות ברכב, דברים שמקשים על מצלמות סיניות זולות להתחרות בה.

לזכות DOD ניתן לומר כי החברה לא נעצרת במקום, אלה עובדת באופן קבוע על דגמים חדשים ומשופרים של מצלמות לרכב. בכל שנה מוציאה החברה ליין דגמים חדש כדי להתחרות בשוק התיעוד ברכב ולהישאר החברה המובילה בתחום. הליין החדש של 2014 כולל דגמים עם זווית צילום של 140 מעלות, צמצם 1.6F וטכנולוגיית WDR לשיפור איכות הצילום בתנאי תאורה נמוכים.

בזכות שילוב בין חומרה איכותית מאוד ופונקציות מתקדמות, קל יותר להציג את תיעודי הווידיאו והתמונות של מצלמות חברת DOD לרשויות ולגורמים שמקבלים את ההחלטות לגבי אשמה או אחריות במקרים שתועדו בצורה מציאותית וברורה. רכישת מצלמה לרכב של DOD היא החלטה חכמה, מאחר וכך נהנה כל נהג מדגם שיכול לשרת אותו בהתאם לצרכיו המדויקים ובתנאי דרך וסביבה לא פשוטים בכל רגע של היממה.

 

* הגעה ואיסוף בתיאום מראש בלבד 

חוות-דעת אמיתיות על נטתיק- No risk (0)

כתוב חוות דעת
dddd