מוסך ארתור וולוו הונדה

פרטי התקשרות

  • ירושלים הסדנא 15

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו למוסך ארתור וולוו הונדה

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; פחחות וצבע; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט; העברת רכב טסט;

התמחויות ביצרנים: הונדה, וולוו

תאור העסק:מוסך ארתור וולוו-הונדה ירושלים הינו מרכז השירות הוותיק בירושלים לטיפול במכוניות וולוו והונדה וכולל את כל המחלוקות הנדרשות לטיפול ברכבך תחת קורת גג אחת. הצוות המקצועי מורכב מ-15 עובדים, אשר עוברים הכשרות תקופתיות אצל היבואן ומתעדכנים בטכנולוגיות החדשות בדגמי "וולוו" ו-"הונדה". המוסך ממוקם על שטח של 1,200 מ"ר באזור התעשייה תלפיות, וביכולתו לספק שירות ל-45 רכבים בו זמנית.

אודות מוסך ארתור וולוו הונדה

 

מוסך ארתור וולוו-הונדה ירושלים מנוהל ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם, בעלי ניסיון רב, המחזיקים בכתבי הסמכה אישית ותעודות אומן. הניהול האדמיניסטרטיבי והלוגיסטי מבוצע באמצעות מערכת ממוחשבת מלאה כדי לשמור על הרמה הגבוהה. דגש רב ניתן על נהלי בטיחות, והעבודה מתבצעת בהתאם לתקנים המחמירים ביותר.

 

מוסך הונדה ארתור אף זכה במקום הראשון בסקר שביעות רצון שנערך על ידי חברת  מידרג ועיתון כל הזמן, סקר בו הכתירו הלקוחות את מוסך הונדה ארתור במקום הראשון מבין כל המוסכים מורשי היבואן  בירושלים. כמו כן, הוכתר המוסך בעיתון ידיעות ירושלים כמוסך המומלץ בירושלים לשנת 2010.

 

בין מחלקות מוסך ארתור וולוו-הונדה ירושלים:

מחלקת דיאגנוסטיקה ממוחשבת וחדשנית

מחלקת בקרה ומיזוג אוויר

מחלקת מכונאות כללית

מחלקת חשמל

מחלקת פחחות וצבע

מחסן חלפים מקוריים וחליפיים

 

 

בקרו את מוסך ארתור וולוו-הונדה ירושלים באתר הבית שלהם

 

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך ארתור וולוו הונדה (0)

כתוב חוות דעת
dddd