מוסך גבי מיארה 053-8095571

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 2 מדרגים
  • 100% יחזרו למוסך גבי מיארה
מורשה יבואן

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; פחחות וצבע; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט; העברת רכב טסט;

התמחויות ביצרנים: מיצובישי

תאור העסק:מרכז השירות בבעלותו ובניהולו של גבי מיארה הוקם בשנת 1989 בתל אביב והוסמך עוד בתחילת דרכו כמוסך מורשה מטעם כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל. מרכז השירות מתמחה באיתור תקלות מדויק ובפיתרונן המהיר. מטפל בכל סוגי הרכבים היפאנים והקוריאנים.

אודות מוסך גבי מיארה

הסטנדרט המקצועי הגבוה הנהוג במרכז השירות גבי מיארה הפך לשם דבר ברשת מיצובישי ובענף כולו. מרכז השירות עטור שבחים וזכה בתואר מרכז השירות המצטיין של מיצובישי. בנוסף, מרכז השירות מוביל בעקביות את סקרי דעת הקהל הבודקים פרמטרים של שירות ומקצועיות בכל רשת מיצובישי.

 ייחודו של מרכז השירות הוא ברמת המקצועיות והמומחיות הגבוהה של בעלי המקצוע שלו – המתבטא באיכות התיקון ובמהירותו. אנו מאמינים כי מעל לכל זמנם של לקוחותינו יקר ועושים כל מאמץ על מנת לקצר את משכו של תהליך הטיפול ברכב, תוך הקפדה על ביצוען של ביקורות איכות במהלכו של הטיפול ובסופו. המוסך מטפל בכל סוגי הרכב הפרטיים, המסחריים והג'יפים של מיטב היצרנים היפאנים והקוריאנים.

 עם השנים נצבר ניסיון מקצועי רב בטיפול בכל סוגי הרכבים, רכבים פרטיים ומשפחתיים, רכבי שטח ופיק אפ 4X4 מרכז השירות מקפיד להימצא תמיד בחזית הטכנולוגיה המתקדמת המאפיינת את עולם הרכב של היום, ומאובזר במכשור ובמחשבי אבחון המתקדמים ביותר. מאז ועד היום נותן המרכז שירות אדיב, מקצועי ומסור לעשרות אלפי לקוחות בעלי רכבי מיצובישי ואחרים, כמו גם חברות גדולות, מוסדות ועיריות.

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך גבי מיארה (2)

כתוב חוות דעת
מציג 1-2 מתוך 2 תוצאות.

מוסך גבי מיארה

הדר   סקירה טלפונית 29-07-2014

האם יחזור למוסך גבי מיארה:

שביעות רצון כללית:

בסדר גמור הכל היה ממש מצויין.

מוסך גבי מיארה

יוסף סגל   סקירה באתר 21-07-2013

האם יחזור למוסך גבי מיארה:

שביעות רצון כללית:

אני שם משנת 1995, ה-מוסך בשבילי

dddd