מוסך רוברט פיג'ו סיטרואן

פרטי התקשרות

  • ירושלים מרכז ספיר 5/14 0

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו למוסך רוברט פיג'ו סיטרואן
מורשה יבואן

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; פחחות וצבע; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט; העברת רכב טסט;

התמחויות ביצרנים: סיטרואן, פיגו

תאור העסק:מוסך רוברט הינו מוסך מורשה סיטרואן פיג'ו בירושלים הקיים ומנוהל כבר מעל לעשרים ואחת שנה על ידי רוברט נידם. רוברט יחד עם אנשי צוות מסורים ומקצועיים יתנו לרכבך את הטיפול המקצועי והאמין ביותר במחירים הוגנים וברמת שירות גבוהה.

אודות מוסך רוברט פיג'ו סיטרואן

במוסך רוברט מאמינים שללקוח מגיע השירות הטוב ביותר, המהיר ביותר והאמין ביותר. במוסך תוכלו למצוא שילוב מנצח של מהירות, אמינות וחדשנות על ידי צוות מקצועי ובעל ניסיון רב.

 המוסך מתמחה בפתרון כל סוגי התקלות. המכונאים עושים שימוש במכשור החדיש ביותר ובספרות הטכנית אשר מגיעה הישר מהיצרן בצרפת. הצוות עובר השתלמויות וקורסים באופן שבועי על מנת שיוכלו להעניק לרכבך את הטיפול המקצועי והמהיר ביותר.

 מחלקת הדיאגנוסטיקה כוללת חדר דיאגנוזה עם המיחשוב החדיש ביותר וציוד אלקטרוני לאבחון החלקים השונים של הרכב. המוסך מקוון ומחובר לתמיכה טכנית בצרפת למקרה של תקלות מורכבות במיוחד ומחובר לאתרי האינטרנט של היצרן אשר מספקים מידע טכני.

 כחלק מהשירות הייחודי במוסך - מתקשרים לעדכן את הלקוחות בכל שינוי במחיר ולא ממשיכים לעבוד עד אשר הלקוחות מאשרים להזמין את החלקים או להמשיך בתיקון. כמו כן, יכול הלקוח לבחור אם להשתמש בחלפים מקוריים או תחליפיים תואמי מקור, לפי בקשתו. בנוסף, במוסך רוברט תקבלו שירות מהיר עם הבאת הרכב והחזרתו ולא תאלצו להתעכב בדרך לעבודה או הביתה.

 במידה ונתקעת עם האוטו או נדלקה לך נורה שאינך יודע מה היא אומרת, תמיד תוכל להתקשר אלינו והצוות הטכני שלנו ישמח לענות לך על השאלות ולתת לך עצה מקצועית.

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך רוברט פיג'ו סיטרואן (0)

כתוב חוות דעת
dddd