מוסך שירות סגנון

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו למוסך שירות סגנון
מורשה יבואן

התמחויות כלליות: מכירת רכב חדש; טרייד אין; מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; פחחות וצבע; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט; העברת רכב טסט

התמחויות ביצרנים: מיצובישי

תאור העסק:

אודות מוסך שירות סגנון

מוסך סגנון – מרכז שירות מורשה מיצובישי ברמת השרון הוקם ב- 1987, ומספק את כל סוגי הטיפולים לרכבי מיצובישי. המוסך שם דגש על תודעת שירות גבוהה, מקפיד על עבודה מקצועית ללא פשרות וטיפול מהיר, תוך עמידה בלוחות זמנים של הלקוח.

 

מוסך סגנון מפעיל מערך לוגיסטי נרחב הכולל צוות עובדים מיומן ומקצועי. עובדי המוסך הינם בעלי מקצוע המתמחים בתחומם ברמה מאוד גבוהה. כמו כן, על מנת להתעדכן בכל החידושים הקיימים, עובר הצוות השתלמויות בחברה אחת לתקופה. על מנת לוודא כי כל לקוח יזכה לתמורה הטובה ביותר מרכבו ומן השירות, עושה המוסך שימוש בחלקי חילוף חדשים ומקוריים לרכבי מיצובישי בלבד.

 

עובדי המוסך הינם בעלי מקצוע מנוסים ומסורים מן השורה הראשונה העובדים במוסך באופן קבוע. עובדים אלה נשלחים להשתלמויות ורענונים באופן תדיר, על מנת להתעדכן בכל החידושים הקיימים. מוסך סגנון ברמת השרון מספק את כל סוגי השירותים לרכבי מיצובישי תחת קורת גג אחת. המוסך מפעיל מחלקות ייעודיות שונות המופקדות, כל אחת, על ההיבטים השונים של הטיפול ברכב.

 

מחלקות מרכז השירות:

מחלקת מכונאות - מחלקת המכונאות מצוידת במכשור מתקדם ובכלים מקצועיים, כגון ציוד הרמה ייחודי לרכבים. אך עוצמתה של המחלקה, טמון באנשי המקצוע המעולים העוסקים במלאכה במסירות רבה.

 

מחלקת דיאגנוסטיקה וחשמל – לרשות מוסך סגנון ציוד ממוחשב מהמתקדמים ביותר לאיתור ואבחון תקלות. ציוד זה מאפשר איתור תקלות כבר בשלביהן הראשוניים, ובכך לתרום באופן משמעותי לשמירה על הבטיחות ולחיסכון בכסף.

 

פחחות וצבע – מוסך סגנון מעסיק את מיטב אנשי המקצוע בתחום הפחחות והצבע. המקצוענים של מוסך סגנון מבצעים את כל סוגי תיקוני הפחחות רכב, ומעניקים מענה לכל בעיה. במוסך חדר צבע עם ציוד מתקדם לצביעת רכבים, הפועל בהתאם לכל התקנים הנדרשים בתחום.

           

מיזוג אוויר – אנשי מקצוע המתמחים בתחום מביאים את מיזוג הרכב לתפקוד מיטבי, המשפר את חוויית הנסיעה, ותורם אף הוא לחיסכון בכסף ולשמירה על איכות הסביבה.

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך שירות סגנון (0)

כתוב חוות דעת
dddd