מוסך כפיר

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו למוסך כפיר
מורשה יבואן

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; פחחות וצבע; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט; העברת רכב טסט;

התמחויות ביצרנים: מאזדה, פורד

תאור העסק:מוסך כפיר הינו מרכז שירות ואולם תצוגה מורשה מאזדה ופורד באשדוד. העסק הוקם בשנת 1985 על ידי דוד שוקרון, ומאז 1992 פועל כמורשה מאזדה ופורד דלק מוטורס. מרכז שירות כפיר נמצא ברשימת המוסכים המובילים בארץ, עם התחייבות מתמדת להיות בחזית הטכנולוגית בענף.

אודות מוסך כפיר

מוסך כפיר הינו מוסך משפחתי, וכך גם האווירה והיחס במקום. עם כניסת הלקוח למוסך מלווה אותו נציג שירות צמוד אשר עוקב אחר תהליך הטיפול ברכב ומעדכן את הלקוח בהתקדמות. אנשי המקצוע במקום דואגים ללמוד את ההתפתחויות החדשות ביותר בתחום, ולשפר את איכות השירות לרכב וללקוחות. מרכז השירות משתמש בחלקי חילוף מקוריים בכל טיפול, בהתאם להוראות היצרן למען שמירה על מקוריות הרכב ובטיחות מרבית.

 מוסך כפיר חרטו על דגלם להיות בראש ובראשונה מקצועיים, לכן צוות העבודה במוסך מונה מספר מכובד של אנשי צוות העוברים הכשרות וקורסים אחת לתקופה מבית היבואן דלק מוטורס על מנת לשפר את יעילות ומקצועיות השירות במוסך. צוות המוסך עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הרכב.

כמו כן, המוסך כולל בתוכו אולם תצוגה מרהיב של רכבי מאזדה פורד. ניתן לקחת רכב לנסיעת מבחן לשם התרשמות וסיוע בקבלת החלטה לפני רכישת הרכב.

המחלקות השונות במרכז כפיר נותנות מענה מקצועי, מהיר ויעיל בכל תחומי הרכב:

מכונאות רכב

מיזוג אוויר

חשמל ודיאגנוסטיקה

פחחות וצבע

 

הכנת הרכב לטסט והעברת מבחני רישוי

חוות-דעת אמיתיות על מוסך כפיר (0)

כתוב חוות דעת
dddd