מוסך דרור

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו למוסך דרור
מורשה יבואן

התמחויות כלליות: מכירת רכב חדש; מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; פחחות וצבע; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט; העברת רכב טסט

התמחויות ביצרנים: סובארו, לנדרובר

תאור העסק:מרכז שירות ומכירה "דרור" אשקלון, סוכנות מכירה ומוסך מורשה סובארו ולנד רובר. מרכז השירות פועל בצורת One-Stop-Shop - כל השירותים במקום אחד תחת קורת גג אחת, תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה, מקצועיות ואמינות אותה מעניק מרכז השירות משנת 1961.

אודות מוסך דרור

מרכז שירות דרור נוסד בשנת 1981 על ידי ג'קי אביסרור והפך למוסך מורשה של חברת המזרח. כבר בימים ההם היה ידוע ברמת השירות הגבוהה וצבר מאות לקוחות מקיסריה בצפון ועד מושב פארן בדרום. כיום מרכז שירות דרור מהווה חלק מרשת המוסכים המורשים של רשת סובארו ולנד רובר.

צוות העובדים מונה את המכונאים המובילים בתחום הרכב, אשר עברו הסמכה לרכבי החברה בהשתלמויות בארץ ובעולם. הציוד במוסך כולל את המיכשור המתקדם ביותר, על-מנת להעניק ללקוח טיפול יעיל, מהיר וזול לשביעות רצונו. לאורך כל שלבי הטיפול הלקוח מעודכן בתהליך הטיפול ברכבו על ידי יועץ השירות של המוסך.

המרכז מנוהל על ידי רונן אביסרור, בעל ותק רב שנים בניהול מוסך ותודעת שירות גבוהה הדואג להעניק לכל לקוח יחס אישי ואדיב. כראוי למרכז שירות ברשת היבואן - כל רכב הנכנס לתיקון עובר בקרת איכות קפדנית ומדוקדקת בטרם יציאתו משערי המוסך בהתאם לדרישות היצרן, במטרה לוודא שהלקוח יקבל את רכבו כשהוא תקין, נקי ומסודר.

מרכז שירות דרור זוכה בתואר מרכז השירות המצטיין במוסכי הרשת השנה החמישית ברציפות.

במוסך מחלקת אביזרים והתקנות לרכבי שטח ו-4X4, הכוללים: מיגונים, הגבהות, פגושים, נעילת דיפרנציאלים, כננות ועוד.

 במרכז השירות 5 מחלקות המעניקות טיפול שלם לרכב שלך:

מחלקת מכונאות כללית

דיאגנוסטיקה וחשמל

מיזוג אוויר לרכב

פחחות וצבע בתנור

מחלקת רכבי שטח ו-4X4

 

 

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך דרור (0)

כתוב חוות דעת
dddd