כדי שלא להשאיר דבר ליד המקרה, סובארו ביצעו כמה כיונים "קטנים" לרכב המבחן, כגון מגדש טורבו גדול יותר, כיוונון מתלים אגרסיבי במיוחד ושימוש בחלקי אלומיניום קלי משקל. טומי מקינן, נהג הראלי המוכר, נבחר לנהוג את המפלצת הקטנה במסלול הגרמני. והתוצאה? שיפור של למעלה מ4 שניות בהשוואה לשיא הקודם שקבעה הSTI בשנת 2004.
מקינן מספר ש"השליטה על הSTI החדשה מדויקת והתנהגות הכביש צפויה ונשלטת בכל מצב. סובארו בנתה מכונית שמאפשרת לנהוג מהר ובביטחון".