רכב הכביש-שביל החדש ישווק בארץ עם שני מנועי בנזין (2.0 ו 2.4 ליטר, 163 ו 177 כ"ס בהתאמה) ומנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר (184 כ"ס). כמו כן, ישווק הIX35 בגרסאות בעלות הנעה קידמית או הנעה כפולה ובמגוון רמות אבזור. תיבת ההילוכים היא אוטומטית (בלבד) בעלת שישה יחסי העברה.
המחירים, כנהוג ביונדאי, קולעים בדיוק ללב קלחת הרכב הישראלית. הגרסא הבסיסית ביותר בהיצע (2.0 ליטר, הנעה קידמית, Inspire) הכוללת בין היתר שליטה על מערכת השמע מההגה ומחשב דרך מפורט תעלה כ157,000 ₪, בדומה למחירו של הקשקאי (המתחרה העיקרי של הטוסון) או למחירה של המאזדה 6. הגרסא היקרה ביותר (2.0 טורבו-דיזל,Elitte, הנעה כפולה) תעלה כ215,000 ₪.
הIX35 מהווה שדרוג משמעותי לטוסון ונדמה שביונדאי לקחו ברצינות את הביקורות וטיפלו ברוב נקודות התורפה של הטוסון הוותיק. המנועים החדשים ותיבת ההילוכים בעלת ששת ההילוכים אמורים להבטיח רמת זיהום אוויר נמוכה ותצרוכת דלק טובה יותר. האבזור הבטיחותי נדיב וכולל שש כריות אוויר, שפע של מערכות בקרה אלקטרוניות וגם משענות ראש אקטיביות בגרסאות הבכירות. תא הנוסעים שודרג באיכותו וגם הממדים גדלו, כמקובל.