תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה CR-Z
  • הונדה CR-Z 2013 – נחשפה מתיחת הפנים

    הונדה CR-Z

    הונדה מעדכנת את דגמי 2013 של ה-CR-Z עם שינויים קלים לעיצוב ושינויים קצת פחות קלים ליחידת ההנעה ההיברידית.

    • 28-09-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הונדה מציגה את מתיחת הפנים שבוצעה לדגמי 2013 של הקופה ההיברידית CR-Z. דגמי 2013 של הונדה CR-Z יזכו למתיחת פנים ראשונה מאז החל שיווקו של הדגם בשנת 2010, מתיחת פנים במסגרתה מטפלת הונדה באחת מהנקודות החלשות של ה-CR-Z - הביצועים. שיווקו של הדגם המשודרג באירופה צפוי להתחיל בינואר השנה וככל הנראה הוא יגיע גם לישראל (טרם התקבל אישור רשמי לכך מהיבואן) אך באיחור אופנתי של כמה חודשים.

    הונדה CR-Z

    העדכון החשוב ביותר שמקבלת הונדה CR-Z בשנת 2013 הוא ליחידת ההנעה. בהונדה עדכנו את מערכת תזמון השסתומים המשתנה, את גל הזיזים ואת מחשב ניהול המנוע. כתוצאה מכך התווספו למנוע הבנזין שבעה סוסים נוספים וכעת עומד הספקו המרבי של 121 כוחות סוס. גם בנק הסוללות של מערכת ההנעה ההיברידית שודרג וכעת תעשה ה-CR-Z שימוש בסוללות ליתיום-יון (במקום סוללות ניקל-מטאל). בסך הכל גדל ההספק של מערכת ההנעה ההיברידית (IMA) כולה ב-13 כוחות סוס והוא עומד כעת על 137 כוחות סוס.

    במסגרת מתיחת הפנים ועדכון יחידת ההנעה מקבלת ה-CR-Z גם מערכת חדשה בשם Plus Sport. כפתור S+ שנמצא על גלגל ההגה יגביר זמנית את התפוקה של המערכת ההיברידית כדי לאפשר תאוצה טובה יותר של המכונית. עם מערכת זו מתקצר זמן התאוצה מעמידה למהירות של 100 קמ"ש והוא עומד כעת על 9 שניות. מערכת זו פעילה רק כאשר המצברים מלאים ל-50 אחוז מהקיבולת שלהם או יותר. צריכת הדלק הממוצעת שופרה אף היא והיא תעמוד כעת על כ-24 קילומטרים לליטר.

    הונדה CR-Z

    עוד מקבלת הונדה CR-Z 2013 עדכונים קלים לעיצוב. הפגוש הקדמי עוצב מחדש ובתוכו נמצא גריל קדמי שגם הוא זוכה לעיצוב חדש. הפגוש האחורי עודכן גם הוא, עם דיפיוזר אחורי בעיצוב חדש וספורטיבי יותר. חישוקי הסגסוגת בעיצוב חדש יוצעו גם כן. הונדה מעדכנת גם את מבחר הצבעים של ה-CR-Z ומוסיפה שני גוונים חדשים ו"נועזים" - צהוב אנרגטי וסגול אורורה. בתוך תא הנוסעים העדכונים קלים יחסית וכוללים בעיקר תאי אכסון נוספים בדלתות ומבחר גדול יותר של גווני ריפוד.

    הונדה CR-Z

    dddd