תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורשה
  • פורשה 911 (991)
  • פורשה 911 קאררה החדשה – פרטים ראשונים

    דגמי הקאררה4 וקאררה4S של פורשה 911 החדשה נחשפים הבוקר רשמית. ההשקה המלאה בעוד כחודש בפריז.

    • 27-08-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    כיומיים לאחר שהתמונות הרשמיות הראשונות של פורשה 911 קאררה החדשה בארבעת גרסאותיה השונות דלפו לרשת, מפרסמת הבוקר פורשה את הפרטים הטכניים הרשמיים. גרסאות הקאררה 4 ו-4S בעלות ההנעה הכפולה של ה-911 החדשה ייחשפו לראשונה בתערוכת הרכב הקרובה של פריז, שתיפתח בעוד כחודש ימים בדיוק. כל אחת מהן, 4 ו-4S, תשווק בשתי תצורות מרכב, קופה וקבריולה. בסך הכל ארבע דגמים חדשים במחיר שצפוי להתחיל בכ-97.5 אלף אירו לדגם הקאררה 4 קופה ויגיע עד לכ-125 אלף אירו לדגם הקאררה 4S קבריולה.

    פורשה קאררה 4S

    כפי שסיפרנו לכם לפי כמה ימים, פורשה קאררה 4 החדשה תצויד במנוע בנפח 3.4 ליטרים בעל בהספק מרבי של כ-350 כוחות סוס. היא תשווק כסטנדרט עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 7 הילוכים אך תוצע גם עם אופציה לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (PDK). הזינוק מעמידה למהירות של 100 קמ"ש אורך כ-4.5 שניות בדגם הקופה או 4.7 שניות בדגם הקבריולה והמהירות המרבית היא 285 קמ"ש בדגם הקופה (או 3 קמ"ש פחות בקבריולה).

    פורשה קאררה 4S תצויד במנוע גדול יותר, שנפחו 3.8 ליטרים והספקו המרבי הוא 400 כוחות סוס. גם ה-4S תשווק עם תיבת הילוכים ידנית ואופציה לתיבה אוטומטית כפולת מצמדים. זמן הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש קצר יותר כצפוי ועומד על כ-4.1 שניות בדגם הקופה או 4.3 שניות בדגם הקבריולה. המהירות המרבית מגרדת את קו ה-300 קמ"ש מלמטה (296 קמ"ש בקבריולה, 299 קמ"ש בקופה).

    פורשה קאררה 4S

    דגמי ההנעה הכפולה של פורשה 911 החדשה מצוידים בגרסה האחרונה של מערכת ההנעה הכפולה מבית פורשה, המכוילת עם העדפה ברורה להעברת כוח אל הסרן האחורי. צג בלוח השעונים ידווח לנהג על האופן בו מחולק כוח המנוע בין ארבעת הגלגלים. הסרן האחורי של דגמי ההנעה הכפולה רחב בכ-22 מילימטרים מהסרן של דגמי ההנעה האחורית והצמיגים האחוריים מעט רחבים יותר. הדגמים הידניים יצוידו עם אופציה למערכת שמבצעת דאבל-קלאצ' עם גז ביניים בזמן הורדת הילוכים.

    שיווקם של ארבעת הדגמים החדשים באירופה צפוי להתחיל בסוף שנת 2012.

    פורשה קאררה 4S

    dddd